عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 28 آذر 1400
بازدید : 138
نویسنده : مدیر سایت

عطر اصل باربری دبیت مردانه


در سال 2008 کمپانی باربری، عطر و ادکلن باربری دبیت مردانه را عرضه کرد. شرکت ادکلن اصل باربری باربری دبیت مردانه، را به بازار عطر معرفی کرد.
عطر های این کمپانی ساخت کشور انگلستان هستند.
عطرها محصول نهایی ترکیب اسانس ها و رایحه ها هستند. در ادامه به بررسی اسانس های این عطر مردانه می پردازیم:
باربری دبیت مردانه در گروه بویایی چوبی معطر دسته بندی می شود. این گروه بویایی شامل اسانس های متنوعی است.
دومیتیل برتیه، اولیویه پولژ از عطرسازان مطرح حوزه عطرسازی رایحه بینظیر این عطر را خلق کرده است. عطر مردانه معتدل است.
اسانس های عطر:
عطرها مجموعه ای از اسانس های مختلف هستند که در ادامه به شرح آنها می پردازیم:
اسانس اولیه عطر شامل ترکیبات زیر است:
آمیزه های موجود در نت اولیه عطر در اولین لحظه افشاندن عطر بروز می کنند. این آمیزه های سحرانگیز شامل فلفل ، برگ بنفشه ، بالنگ هستند.
اسانس میانی عطر شامل ترکیبات زیر است:
آمیزه های نت میانی عطر، بعد از محو شدن اسانس های اولیه، ظاهر می شوند. اسانس ها شامل شمعدانی ، آویشن هستند.
اسانس پایانی عطر شامل ترکیبات زیر است:
اسانس های نت پایانی عطر شامل خس خس ، روایح چوبی هستند.
برای اطلاع از قیمت ادکلن بر روی لینک مربوطه کلیک کنید و از اطلاعات کامل انواع عطر و ادکلن ها مطلع شوید و برای خرید انواع عطر بر روی خرید ادکلن اصل کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: باربری , عطر مردانه , قیمت ادکلن , خرید ادکلن اصل ,
تاریخ : یک شنبه 28 آذر 1400
بازدید : 127
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن زنانه بولگاری اومنیا آمتیس (بلگاری امنیا بنفش)


ادکلن زنانه بولگاری اومنیا آمتیس (بلگاری امنیا بنفش) از برند بولگاری محصول کشور ایتالیا است. این عطر بسیار خوشبو از برند بولگاری در سال 2006 به بازار عطرهای معتدل زنانه عرضه شد. عطر اصل بولگاری اومنیا آمتیس (بلگاری امنیا بنفش) بعد از عرضه به بازارهای جهانی سهم فروش و محبوبیت زیادی به دست آورد. بعد از ورود ادو تویلت زنانه بولگاری اومنیا آمتیس (بلگاری امنیا بنفش) به ایران، این عطر به عطرهای پرطرفدار قفسه های عطرفروشی تبدیل شد.
رایحه قوی و خوشبوی عطر از مجموعه عناصر طبیعی و شگفت انگیزی خلق شده است که در ادامه به شرح مشخصات بویایی عطر می پردازیم. بولگاری اومنیا آمتیس (بلگاری امنیا بنفش) از نظر بویایی در دسته عطرهای گلی چوبی مُشکی قرار گرفته و دسته بندی می شود. عطرهای با بوی گلی چوبی مُشکی بسیار خوشبو و پرطرفدار هستند. آلبرتو موریلاس از عطار های بسیار پرتوان و مشهور در حوزه عطر و ادکلن است. همانطور که می دانید، خیلی از عطربازان زمان خرید یک عطر به یکی از ویژگی هایی که بسیار اهمیت می دهند، نام عطرساز آن عطر است. آلبرتو موریلاس هم در میان عطرسازان در سرتاسر جهان شهرت جهانی دارد و عطرهای آن، همیشه از جمله معروف ترین و مشهور ترین عطرها بوده و هست.
اسانس های تشکیل دهنده بولگاری اومنیا آمتیس (بلگاری امنیا بنفش):
اولین بویی که بعد از اولین اسپری عطر احساس می شود ترکیبی از اسانس های ترکیبات سبز ، گریپ فروت هستند. خط بویی کمی تند و تیز که پس از افشانده شدن در فضا طنین انداز شده و بعد از گذشت دقایقی کم کم محو و دیگر احساس نمی شوند. دومین بو مربوط به اسانس های ثانویه عطر است. ترکیبی خارق العاده از رز ، زنبق ، اسانس های نت میانی عطر هستند. این اسانس ها بعد از پخش در هوا، مدت زمان بیشتری می مانند. اسانس های نت پایانی، زمان بیشتری می مانند. این اسانس ها که ترکیبی از روایح چوبی، گل آفتاب پرست هستند، بعد از افشاندن خط بویی ماندگار تر از خود به جا می گذارند. بولگاری اومنیا آمتیس (بلگاری امنیا بنفش) یک عطر معتدل است.
بر روی خرید عطر زنانه کلیک کنید و انواع ادکلن های زنانه در برندهای متفاوت با قیمت های متنوع ارزان و گران را مشاهده کنید.
در فروشگاه عطر عطرافشان، عطر ادکلن های زنانه و مردانه متنوع هستند. با کلیک بر روی هر کدام از عطرها مشخصات کامل و نظرات کاربران در مورد آن عطر قابل مشاهده است.



:: برچسب‌ها: بولگاری , ادکلن زنانه , فروشگاه عطر , خرید عطر زنانه , عطر اصل ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com