عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 13 فروردين 1401
بازدید : 109
نویسنده : مدیر سایت

عطر اصل زنانه کارن لو پیور کریستال


کارن لو پیور کریستال محصول برند کارن لو ، یکی از بهترین کمپانی های مشهور در صنعت عطرسازی است که عطرهای آن طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.
این ادکلن یکی از عطرهای پرطرفدار این مجموعه است.
این ادو پرفیوم زنانه بعد از عرضه به فروشگاه های عطر و ادکلن در سراسر جهان، همواره در قفسه پرفروش ترین عطرها درخشیده است.
مشخصات رایحه عطر: شامل گروه بویایی، عطار و طبع
گروه بویایی:
اسانس های موجود در این گروه بویایی همگی از عطرهای پرطرفدار زنانه در بازار هستند. عطار این عطر، با ترکیب انواع آمیزه های متفاوت و بسیار خوشبو، رایحه بینظیر و ماندگار کارن لو پیور کریستال را خلق کرده است.
اسانس اولیه:
بعد از اسپری اولین پاف شاهد رد بویی از اسانس های سیب ، فریزیا ، شربت انار، هستیم. اسانس های نت اولیه عطر ابتدا با بوی تندی ظاهر و بعد از گذشت دقایقی از بین می روند.
اسانس میانی:
بعد از دقایقی اسانس های موجود در نت میانی عطر شامل لاله مردابی، یاس، گل صدتومانی، نمایان می شوند.
اسانس اولیه:
در نت پایانی اسانس های چوب صندل سفید ، عنبر، هستند.

برای خرید این عطر، بر روی خرید عطر و ادکلن زنانه کلیک کرده و انواع عطرهای زنانه را مشاهده کنید.
با مراجعه به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مجموعه کاملی از عطرهای زنانه و مردانه برندهای متفاوت را خواهید دید.
با کلیک بر روی کارن لو پیور کریستال اطلاعات کامل عطر را مطالعه و در صورت دلخواه اقدام به خرید نمایید.


تاریخ : شنبه 13 فروردين 1401
بازدید : 113
نویسنده : مدیر سایت

عطر زنانه پاکو رابان لیدی میلیون او مای گلد


برند پاکو رابان عطر پاکو رابان لیدی میلیون او مای گلد را در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن جهانی معرفی و عرضه کرد. ادکلن های برند پاکو رابان همواره جزء محبوب ترین و پرفروشترین عطرهای عطر فروشی های سراسر جهان بوده است.
پاکو رابان در اسپانیا ثبت شده است و عطرهای آن با نام این کشور عرضه می شود. اگر از طرفداران عطرهای ساخت اسپانیا هستید، پاکو رابان لیدی میلیون او مای گلد می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در !Lady Million Eau My Gold از اسانس هایی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در گروه بویایی گلی میوه ای قرار داده است. طبیعت عطر پاکو رابان لیدی میلیون او مای گلد خنک است. آن فلیپو از عطاران برتر عطرسازی در ساخت رایحه بینظیر این عطر سهیم است.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های ترنج ، نارنگی ماندارین، بهار نارنج، گریپ فروت ، انبه استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل روایح بنفشه ، شکوفه پرتقال هستند. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. مشک ، کهربا، سدر ، چوب صندل سفید از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای خرید عطر زنانه پاکو رابان لیدی میلیون او مای گلد به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی پاکو رابان لیدی میلیون او مای گلد کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com