عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 11 بهمن 1399
بازدید : 152
نویسنده : مدیر سایت

لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج)

عطر زنانه «لانوین اکلت زنانه» در گروه عطرهای میوه‌ای و گل‌فام دسته بندی می شود. این عطر زنانه خاص و خوشبو با هدف جان‌بخشی دوباره به عطر افسانه‌ای «آرپج» با آن ذات موسیقی‌گونه‌اش خلق شد و با همان توقعی که میرفت تبدیل به عطری افسانه ای با رایحه ای خاص و دلفریب شد. کافیست بانوان لانوین اکلت زنانه را در مهمانی ها بپوشند و معجزه جلب توجه را در آن ببینند. جادوی عطر ادکلن لانوین اکلت زنانه فراتر از این حرف هاست. آن را بپوشید و با استشمام رایحه خاص و خارق العاده اش که آمیزه‌ای ظریف، شکننده و آسمانی است روبرو شوید.

لانوین اکلت زنانه ترکیبات متنوعی دارد. ترکیب نت‌های اولیه که از رایحه یاس بنفش و لیموترش سیسیلی جان گرفته و ما را به هوای معتدل و دلپذیر اوایل بهار می برد و در چشم به هم زدنی در نت‌های میانی به خرداد و اوایل تابستان می رود؛ جایی که گل‌ها در شکوفایی کامل نمایان می‌شوند و عطرها با شدت و غلظت زیادی ما را احاطه می‌کنند لحظه شگفتانه لانوین اکلت زنانه است. گرمای تابستانی می رسد و رایحه گل ویستریا با شکوفایی کاملش در نت‌های میانی می‌درخشد و به‌واسطه رایحه هلو و گل صدتومانی قرمز جذابیت بیشتری می‌گیرد و حس گرمی بیشتری می دهد. رایحه روح‌نواز چای سبز هم طراوت این عطر را بیشتر می‌کند. رایحه سدر سفید لبنانی، مشک و کهربا نیز مثل پوششی مخملین در نت‌های پایه جا گرفته‌اند و در نهایت رایحه ای خنک اما مطلوب و دلنشین را به وجود می آورد.

لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج) رایحه بسیار ملایمی دارد و اغلب خانم های زیبا و جوان آن را برای استفاده در روز انتخاب می کنند و معمولاً یک شیشه عطر 100 میل از لانوین اکلت زنانه را در گوشه عطر خود جای می دهند. برخی از بانوان هم که به استفاده از کیف های بزرگ عادت ندارد و ترجیح می دهند کیف های دوشی کوچک استفاده کنند نسخه مینیاتوری عطر که شیشه آن بسیار کوچک در حجم 5 میل و یا 7.5 است را تهیه می کنند. (توصیه می کنیم برای خرید لانوین اکلت زنانه به فروشگاه های معتبر عطر ادکلن مراجعه کنید).

لانوین

لانوین برند این ادکلن زنانه محبوب است. بیایید شرح مختصری از برند لانوین را در ادامه مقاله با هم مرور کنیم.

لانوین یک مزون مد فرانسوی‌ است که ژان ماری لانوین طراح آن را تأسیس کرد. این شخص در پاریس فرانسه آموزش کلاه‌دوزی و خیاطی دیده بود و ابتدا با لباس‌های زیبایی که برای دخترش، مارگاریت، می‌دوخت وارد دنیای مد شد. طراحی زیبا و دوخت تمیز لباس ها باعث کنجکاوی مردم در کوچه و خیابان ها شد و مردم مرتب از او می‌پرسیدند که این لباس‌ها را از کجا می خرد. این سوالات و پیگیری ها کم کم باعث شهرتش شد و در نهایت در سال ۱۹۰۹ به سیندیکا دو لا کوتور («اتحادیه‌ی خیاطی») پیوست. ابتدا حوزه فعالیتش فقط در طراحی لباس کودکان بود. رفته رفته سراغ طراحی لباس مادران رفت و در آن زمینه به فعالیت خود ادامه داد.

کم کم ست های شیک مادر و دختری تولید کرد و امپراطوری به نام لانوین تاسیس و رفته رفته آن را گسترش داد و کارخانه رنگرزی، دکوراسیون خانه، لباس مردانه، پشم و لباس زیر هم به آن اضافه کرد.

در سال ۱۹۲۴ دستاورد اصلی اش یعنی لانوین پرفیوم اس‌ای (Lanvin Parfums SA) هم به کالکشی مجموعه اثرهایش اضافه شد. اولین عطر کمپانی، مای سین (My Sin) بود که در سال ۱۹۲۴ تولید شد. موفق‌ترین عطر کمپانی آرپژ (Arpège) بود (که اسمش از روی آرپژِ مارگاریت، موقع تمرین پیانو، انتخاب شد) و در سال ۱۹۲۷ تولیدی موفقیت آمیز داشت. این عطر یک کار کلاسیک ماندنی شد که هنوز تولید می‌شود.

این بانوی کارآفرین و هنرمند در سال ۱۹۴۶ درگذشت، و دخترش مارگاریت سکان اداره شرکتش را به دست گرفت و تا سال ۱۹۸۹ این کمپانی در دست خانواده لانوین ماند. مزون مد تحت نظارت هارمونی اس.ای. است و البر آلباز مدیر نوآوری آن می‌باشد. تولید پرفیوم‌های لانوین به صورت مقطعی از دهه ۱۹۶۰ آغاز شد، سرانجام لورآل در دهه ۱۹۹۰ مجوز آن را گرفت.

 



:: برچسب‌ها: عطر , ادکلن , عطر زنانه , ادکلن زنانه , ادکلن خنک , عطر خنک ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com