عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 13 خرداد 1401
بازدید : 116
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن اصل زنانه میس دیور بلومینگ بوکت (کریستین دیور میس دیور بلومینگ بوکه)


برند دیور از کمپانی های مطرح در حوزه تولید عطر و ادکلن است. دیور در سال 2014 ادکلن برند میس دیور بلومینگ بوکت (کریستین دیور میس دیور بلومینگ بوکه) را معرفی و روانه بازار کرد.
دیور کمپانی متعلق به فرانسه است. برای خلق رایحه بینظیر این عطر انواع رایحه های رایحه های گلی در کنار هم چیده شده اند. فرانسوا دماشی خالق خوش ذوق این اثر هنرمندانه و ماندگار است که این عطر را ساخت.
این عطر جذاب هم مانند دیگر عطرها ترکیبات متنوعی دارد که عطار آن ها را به زیبایی در کنار هم قرار داده و بوی خوبش را به وجود آورده است. اسانس اولیه عطر شامل رایحه های نارنگی ماندارین جذابی است. این رایحه ها آشکار و بعد از دقایقی از بین می روند. اسانس میانی عطر شامل اسانس های متنوعی مانند رز ، گل صدتومانی، هلو ، زردآلو است. رایحه های نت پایانی شامل اسانس های مشک است. میس دیور بلومینگ بوکت (کریستین دیور میس دیور بلومینگ بوکه) از عطرهای خنک و خوشبو جذاب است و انتخاب بسیار مناسبی برای شیک پوشان است.
برای خرید ادکلن زنانه میس دیور بلومینگ بوکت (کریستین دیور میس دیور بلومینگ بوکه) به فروشگاه عطر مراجعه کنید. در این فروشگاه عطر شاهد تنوع فوق العادی ای از انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت خواهید بود. با کلیک بر روی میس دیور بلومینگ بوکت (کریستین دیور میس دیور بلومینگ بوکه) مشخصات کامل عطر به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com