عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 6 شهريور 1400
بازدید : 141
نویسنده : مدیر سایت

عطر مردانه بولگاری پور هوم اکستریم

ادو تویلت بولگاری پور هوم اکستریم Pour Homme Extreme تولید ایتالیا در سال 1999 است. بولگاری برند تولید کننده این عطر، بولگاری پور هوم اکستریم را در گروه بویایی چوبی معطر عرضه کرد. عطر مردانه بولگاری پور هوم اکستریم از ترکیب آمیزه های چوبی معطر بسیار معطر و خوشبوی ترنج، بهار نارنج، اسطوخودوس، گریپ فروت، برگ درخت نارنج، گشنیز، صمغ گالبانیوم، چای در نت اولیه عطر، اقاقیای برزیلی، رز، هل، درخت نراد، فلفل، چوب گایاک در نت میانی و مشک، خزه درخت بلوط، سدر، زنبق، چوب صندل سفید در نت پایانی عطر به وجود آمده است. علاقمندان به این عطر برای خرید ادکلن اورجینال بولگاری پور هوم اکستریم به فروشگاه اینترنتی ادکلن اورجینال مراجعه کنند. عطرساز برجسته این عطر مردانه ژاک کاوالیه، نام داشت.

ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور هوم مارین

ادو تویلت بولگاری آکوا پور هوم مارین Aqva Pour Homme Marine محصول ایتالیا در سال 2008 است. بولگاری برند تولید کننده این عطر، بولگاری آکوا پور هوم مارین را در گروه بویایی معطر آبزی عرضه کرد. ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور هوم مارین از ترکیب آمیزه های معطر آبزی و ترکیب اسانس های زیر به وجود آمده است.

اسانس اولیه: نارنگی ماندارین، بهار نارنج، گریپ فروت، برگ درخت نارنج
اسانس میانی: آب دریا، رزماری، جلبک دریایی
اسانس پایه: کهربا، سدر
علاقمندان به این عطر برای خرید عطر اینترنتی بولگاری آکوا پور هوم مارین به فروشگاه عطر مراجعه کنند. عطرساز برجسته این ادکلن مردانه ژاک کاوالیه، نام داشت.

ادو تویلت مردانه بولگاری آکوا پور هوم

ادو تویلت مردانه اصل بولگاری آکوا پور هوم از محصولات محبوب و پرفروش برند بولگاری است و ساخت کشور ایتالیا است. بولگاری آکوا پور هوم در 2005 به بازار عطرهای خنک مردانه معرفی و عرضه شد.
عطرسازان مجموعه بولگاری برای ساخت رایحه بینظیر این عطر و ادکلن مردانه از روایح سحرآمیز و هوس انگیزی استفاده کردند. قرارگیری انواع روایح معطر آبزی در کنار یکدیگر و خلق رایحه بسیار خوشبو و شیک که ساختار عطر را تشکیل می دهند. بولگاری آکوا پور هوم در همان ابتدا با رایحه نارنگی ماندارین، پرتقال، برگ درخت نارنج در نت اولیه عطر آغاز می شود. در نت میانی به رایحه اسطوخودوس، جلبک دریایی، گل پنبه می رسد و در نت پایانی با رایحه کهربا، نعناع هندی، سدر، روایح چوبی، سالویا اسکلاریا پایان یافته و رایحه ای اصیل و خوشبو خلق می کند. برای خرید عطر ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور هوم به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کرده و با اطمینان خرید کنید.

ادو پرفیوم مردانه بولگاری من این بلک اسنس

عطر بولگاری من این بلک اسنس محصول 2017  ایتالیا است. این عطر در گروه عطرهای گرم طبقه بندی می شود. عطاران مشهور و حرفه ای کمپانی بولگاری این عطر اصل را از ترکیب آمیزه های معطر شرقی ادویه ای ساختند. ترکیب بسیار خارق العاده و جذاب از اسانس های معطر ادویه جات معطر، رام (نوشیدنی) و مشک، گل‌های معطر و صمغ گیاهی، چوب گایاک، روایح شرقی در کنار یکدیگر. خرید عطر مردانه اصل بولگاری من این بلک اسنس تنها از فروشگاه اینترنتی ادکلن اورجینال امن و مطمئن توصیه می شود.

بولگاری آمبرو

ادکلن برند مردانه بولگاری آمبرو Ambero دارای طبع گرم و در گروه بویایی شرقی چوبی دسته بندی می شود. بولگاری کمپانی سازنده عطر، آن را در سال 2016  و در کشور ایتالیا عرضه کرد. خرید عطر و ادکلن بولگاری آمبرو را به شما توصیه می کنیم. ادکلن مردانه بولگاری آمبرو از کنار هم قرار دادن اسانس های زنجبیل، فلفل صورتی، زعفران، صمغ کندر و و به وجود آمده است. بر روی نام عطر کلیک کنید و قیمت ادکلن بولگاری آمبرو را مشاهده کنید.

مردانه بولگاری بی ال وی پور هوم (بلگاری بلو مردانه)

ادکلن مردانه اصل بولگاری بی ال وی پور هوم  یکی از محصولات برتر و پرفروش برند بولگاری است. بولگاری بی ال وی پور هوم (بلگاری بلو مردانه) در2001  به بازار عطرهای خنک مردانه معرفی و عرضه شد.
کمپانی بولگاری برای خلق رایحه این ادکلن اصل مردانه از آمیزه های متفاوتی استفاده کرد. چیده شدن انواع روایح چوبی ادویه ای در کنار یکدیگر و خلق رایحه محشر. بولگاری بی ال وی پور هوم (بلگاری بلو مردانه) در همان ابتدا با روایح هل، زنجبیل در نت اولیه عطر آغاز می شود. در نت میانی به روایح گل تنباکوی سفید، سرو، تنباکو می رسد و در نت پایانی با روایح مشک، سدر، چوب صندل سفید خاتمه می یابد و رایحه ای بینظیر و خارق العاده را خلق می کند. برای خرید ادکلن مردانه بولگاری بی ال وی پور هوم (بلگاری بلو مردانه) به فروشگاه عطر مراجعه کرده و یک خرید اینترنتی عطر و امن را تجربه کنید.

ادو تویلت مردانه بولگاری من

عطر بولگاری من BVLGARI محصول ایتالیا است. این برند، بولگاری من را در سال 2010  به بازار عطرهای معتدل مردانه عرضه کرد. بولگاری این ادکلن اورجینال را از ترکیب آمیزه های بسیار لطیف شرقی چوبی خلق کرد. ترکیب بسیار خارق العاده و جذاب از اسانس های معطر ترنج، لاله مردابی، برگ بنفشه، گلابی و کهربا، خس خس، چوب صندل سفید، روایح چوبی، چوب کشمیر، گیاه ناگارموتا و لوبان، مشک، کهربا، عسل در کنار یکدیگر. خرید عطر اصل مردانه بولگاری من تنها از فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن امن و مطمئن توصیه می شود.

بولگاری من اکستریم

عطر مردانه بولگاری من اکستریم Bvlgari Man Extreme دارای طبع خنک و در گروه بویایی چوبی معطر دسته بندی می شود. برند سازنده این عطر بولگاری  است. این عطر محصول سال 2013  ایتالیا است. خرید ادکلن اصل بولگاری من اکستریم را به شما توصیه می کنیم. ادکلن مردانه بولگاری من اکستریم از کنار هم قرار دادن اسانس های ترنج، گریپ فروت، کاکتوس و کهربا، فریزیا، هل و لوبان، خس خس، روایح چوبی به وجود آمده است. قیمت روز ادکلن بولگاری من اکستریم را با کلیک بر روی نام عطر مشاهده کنید.

عطر مردانه بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی)

ادو پرفیوم بولگاری من این بلک Bvlgari Man In Black تولید ایتالیا در سال 2014 است. بولگاری برند تولید کننده این عطر، بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی) را در گروه بویایی شرقی گلی عرضه کرد. ادکلن مردانه بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی) از ترکیب آمیزه های شرقی گلی بسیار معطر و خوشبوی تنباکو، ادویه جات معطر در نت اولیه عطر، زنبق، چرم، گل مریم در نت میانی و دانه تونکا، لوبان، چوب گایاک در نت پایانی عطر به وجود آمده است. علاقمندان به این عطر برای خرید آنلاین عطر بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی) به فروشگاه اینترنتی ادکلن اورجینال مراجعه کنند. عطرساز برجسته این عطر مردانه آلبرتو موریلاس، نام داشت.

ادکلن مردانه بولگاری آکوا آمارا

ادو تویلت بولگاری آکوا آمارا Aqva Amara محصول ایتالیا در سال 2014 است. بولگاری برند تولید کننده این عطر، بولگاری آکوا آمارا را در گروه بویایی چوبی آبزی عرضه کرد. عطر و ادکلن مردانه بولگاری آکوا آمارا از ترکیب آمیزه های چوبی آبزی و ترکیب اسانس های زیر به وجود آمده است.
اسانس اولیه: نارنگی ماندارین
اسانس میانی: آب دریا، بهار نارنج
اسانس پایه: نعناع هندی، صمغ کندر
علاقمندان به این عطر برای خرید عطر ادکلن بولگاری آکوا آمارا به فروشگاه عطر مراجعه کنند. عطرساز برجسته این ادکلن مردانه ژاک کاوالیه، نام داشت.




:: برچسب‌ها: بولگاری , فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن , خرید اینترنتی عطر , خرید اینترنتی عطر ,
تاریخ : شنبه 6 شهريور 1400
بازدید : 130
نویسنده : مدیر سایت

از چه زمان بچه‌ها می‌توانند از عطر و اسپری بدن استفاده کنند؟

پسرم هنوز وارد دوران بلوغ نشده است اما گاهی‌اوقات بدنش بو می‌گیرد. نمی‌دانم آیا زمان مناسب برای استفاده از اسپری بدن و عطر برای او رسیده است یا نه.

-- شاهین

وقتی بچه‌ها وارد دوران بلوغ می‌شوند، بدنشان بوی خاصی تولید می‌کند. بچه‌های مختلف در زمان‌های مختلف وارد دوران بلوغ می‌شوند اما این دوران برای پسر بچه‌ها به طور کلی بین ۹ تا ۱۴ سالگی شروع می‌شود.

اسپری‌های بدن و دئودورانت‌ها با پوشاندن بوی عرق آن را کم می‌کنند و ضدتعرق‌ها  هم تعرق بدن را متوقف کرده یا خشک می‌کنند. هیچ سن بخصوصی برای شروع استفاده از آنها برای بچه‌ها وجود ندارد اما باید دستورالعمل‌های روی آن محصول را مطالعه کنید. بعضی از آنها اگر شب‌ها استفاده شوند، تاثیر بهتری دارند و بعضی از آنها برای استفاده روز هستند.

و بد نیست که درمورد اصول بهداشت با پسرتان صحبت کنید. او را تشویق کنید عادت کند هر روز دوش بگیرد، علاوه‌براین، بهتر است بعد از فعالیت‌هایی که زیاد در آن عرق می‌کند، حتماً حمام کرده یا دوش بگیرد. از او بخواهید لباس‌ها، جوراب و لباس‌زیر تمیز بپوشد.

اگر پسرتان خودش نگران بوی بدن و عرق کردنش است، بهتر است با دکتر او صحبت کنید.

https://article.tebyan.net/UserArticle/AmpShow/808782



:: برچسب‌ها: عطر ,
تاریخ : شنبه 6 شهريور 1400
بازدید : 137
نویسنده : مدیر سایت

امروزه‌ مواد خوشبو كننده‌ بدن‌ انواع‌ گوناگونی‌ دارند كه‌ انتخاب‌ مناسب‌ و استفاده‌ صحیح‌ از آنها به‌ آگاهی‌ كافی‌ نیاز دارد. چهار گروه‌ عمده‌ این‌ مواد عبارت‌اند از:

EAU DE COLOGNE (ادوكلن)؛ با رایحه‌ ای‌ ضعیف‌ و قیمتی‌ نازل‌

EAU DE PERFUME ؛ با ماندگاری‌ كم‌ و حداقل‌ چربی‌

EAU DE TOILETTE ؛ مناسب‌ برای‌ محیط‌ كار

PERFUME ؛ با ماندگاری‌ زیاد و گرانقیمت‌


انتخاب‌ عطر

توجه‌ داشته‌ باشید كه‌ عطرها چند دقیقه‌ بعد از استعمال‌ بوی‌ متفاوتی‌ خواهند داشت. بنابراین‌ هنگام‌ خرید عطر، پس‌ از امتحان‌ كردن‌ آن، چند دقیقه‌ صبر كنید و بعد تصمیم‌ بگیرید. به‌ علاوه، عطرها بر پوست های‌ گوناگون‌ بوهای‌ متفاوت‌ دارند و ممكن‌ است‌ عطری‌ كه‌ بر پوست‌ شما خیلی‌ خوشبوست، روی‌ پوست‌ دوستتان‌ چندان‌ مناسب‌ نباشد.

هنگام‌ خرید عطر هیچ‌ گاه‌ بیش‌ از دو یا سه‌ نوع‌ را امتحان‌ نكنید تا بوها با هم‌ اشتباه‌ نشوند.


نگهداری‌ از عطر
هیچ‌ وقت‌ شیشه‌ عطر را در دمای‌ زیاد یا خیلی‌ كم‌ نگهداری‌ نكنید. در آن‌ را محكم‌ ببندید و دور از نور خورشید و در مكانی‌ تاریك‌ به‌ صورت‌ ایستاده‌ قرار دهید. توجه‌ داشته‌ باشید كه‌ با گذشت‌ زمان‌ رایحه‌ عطر تغییر می ‌كند و كمتر می‌ شود.


استفاده‌ از عطر

برخی‌ از مردم‌ به‌ عطر حساسیت‌ دارند و حتی‌ در بعضی‌ افراد رایحه‌ عطر موجب‌ سردرد می ‌شود. بنابراین‌ عطرهای‌ قوی‌ را در خارج‌ از محیط‌ كار استفاده‌ كنید. برای‌ جلوگیری‌ از ایجاد لك‌ روی‌ لباس‌ یا تغییر رنگ‌ جواهرات، از پاشیدن‌ عطر بر آنها بپرهیزید.
به‌ منظور ماندگاری‌ بیشتر یك‌ رایحه، همان‌ عطر را چند بار استفاده‌ كنید؛ در این‌ صورت‌ حدود شش‌ تا هشت‌ ساعت‌ بوی‌ آن‌ باقی‌ می‌ ماند.

عطر را همیشه‌ روی‌ پوست‌ در نقاطی‌ كه‌ نبض‌ دارد استفاده‌ كنید. به‌ علاوه، اگر آن‌ را روی‌ مچ‌ دست‌ زدید، مچ ها را به‌ هم‌ نمالید، زیرا این‌ كار موجب‌ كاهش‌ رایحه‌ عطر می‌ شود. پیش‌ از پوشیدن‌ لباس‌ صبر كنید تا عطر خشك‌ شود، چون‌ امكان‌ ایجاد لك‌ روی‌ لباس‌ وجود دارد. همچنین‌ هیچ‌ وقت‌ عطر را بر صورت‌ یا پشت‌ گوش ها نزنید، زیرا رایحه‌ كاملی‌ نخواهد داشت‌ و نیز سبب‌ خشكی‌ پوست‌ می‌ شود.

منبع: سروش بانوان

https://article.tebyan.net/24915/چه-بوی-خوبی-



:: برچسب‌ها: عطر , خرید عطر ,
تاریخ : شنبه 6 شهريور 1400
بازدید : 144
نویسنده : مدیر سایت

 دیگر وقت آن رسیده که سراغ عطرهای رایحه گرم، تلخ و حتی شیرین و تند بروید چون در هوای سرد، عطر گرم خیلی بیشتر می‌چسبد.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، دیگر وقت آن رسیده که سراغ عطرهای رایحه گرم، تلخ و حتی شیرین و تند بروید چون در هوای سرد، عطر گرم خیلی بیشتر می‌چسبد. ما برای این فصل عطرهایی با رایحه چوب صندل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. چوب صندل یکی از درختان بسیار خوشبویی است که در جنوب هند، سریلانکا، هاوایی، جزایر اقیانوس آرام جنوبی و استرالیا پیدا می‌شوند.

بررسی‌هایی نشان داده‌اند که بوییدن این رایحه در رفع پرخاشگری، ستیزه‌جویی، اضطراب و استرس تاثیر بسزایی دارد. خانم‌هایی که احیانا پس از زایمان دچار افسردگی شده‌اند، می‌توانند با استفاده از عطرهایی که رایحه چوب صندل دارند، این ناراحتی را از خود دور کنند. پس تا دیر نشده سراغ عطرهای پاییزی بروید.

به مرموزی یک جنگل

عطرهایی با رایحه چوب صندل


Jungle L"Elephant، متعلق به شرکت کنزو در سال 1996 تولید شده و با وجود زمان زیادی که از تولید این عطر می‌گذرد، هنوز از جایگاه خوبی برخوردار است. شما با این عطر مرموزی یک جنگل سرسبز را از آن خود می‌کنید. این ادکلن در یک اندازه و با حجم 100 میل و قیمتی حدود 220 هزار تومان است.

اصیل و فریبنده

عطرهایی با رایحه چوب صندل


Coco Noir ، از سری عطرهای لوکس کمپانی معروف شنل است که در سال 2012 به بازار روانه شده است. رایحه چوب صندل موجود در این عطر، حال شما را در یک عصر پاییزی دگرگون می‌کند. به علاوه آنکه ماندگاری زیاد و غلظت این عطر بر مزایای آن افزوده است. این عطر در دو اندازه و حجم 50 و 100 میل طراحی شده و قیمت آن حدود 500 هزار تومان است.

شرقی دلنشین

عطرهایی با رایحه چوب صندل


Lalique Le Parfum Red،  در سال 2005 توسط شرکت معتبر لالیک به بازار عرضه شد. این عطر یک رایحه شرقی دلنشین برگرفته از چوب صندل و وانیل دارد. این عطر تمام ویژگی‌های یک ادکلن مناسب پاییزی را دارد. قیمت این عطر حدود 130 هزار تومان است و در اندازه 100 میل در بازار است.

معجون رایحه ها

عطرهایی با رایحه چوب صندل


Arpege ، از شرکت لانوین عطر بی‌نظیری است که شما با داشتن آن، معجونی از عطرهای خوش و ماندگار را در اختیار خواهید داشت. این عطر گزینه بسیار مناسبی برای ماه‌های سرد به‌شمار می‌رود و در اندازه 100میل، مقرون‌به‌صرفه و حدود 190 هزار تومان است.

ملکه باشکوه

عطرهایی با رایحه چوب صندل


Safanad ، عطر مجللی است که توسط برند موفق مارلی در سال 2012 برای خانم‌ها طراحی شد. شما با این رایحه احساس یک ملکه را تجربه خواهید کرد. این عطر با رایحه باشکوهی که دارد هر کسی را برای معاشرت با شما جذب خواهد کرد . برای داشتن این عطر75میل  باید مبلغی حدود 440 هزار تومان کنار بگذارید.

شاهزاده اغواگر

عطرهایی با رایحه چوب صندل


Viva La Juicy Noir، عطری است که سال گذشته توسط شرکت Juicy به بازار آمد و با ظاهری بسیار زیبا خیلی زود طرفداران بسیاری را به خود جذب کرد. این عطر به‌عنوان شاهزاده‌ای اغواگر شناخته شده است و در بسته‌بندی 50 و 100 میل وجود دارد که قیمت  آن حدود 230 هزار تومان است./سیب سبز

https://article.tebyan.net/UserArticle/AmpShow/927242



:: برچسب‌ها: عطر گرم ,
تاریخ : شنبه 6 شهريور 1400
بازدید : 131
نویسنده : مدیر سایت

مارک برتر عطر زنانه + عکس


6.J’adore
اگرچه بطری آن ممکن است کمی عجیب بنظر برسد اما عطر بسیار دلپذیریست. کریستین دیو این عطر را مخصوص زنان امروزی و خانم هایی کمه اختیاج به تعریف ندارند خلق کرده. این عطر بین زنان پیر و جوان به یک اندازه محبوب است. رایحه زیبای رز سفید و بنفشه ازاین عطر استشمام میشود.

7. Eternity
Eternity

این عطر مناسب زنانی ست که ساعت ها کار میکنند و به محض اینکه فرصتی بیابند زمانشان را با معشوقشان سپری میکنند.رایحه آن مست کننده است. این همان بوی لذیذ است.

اترنیتی با سابقه و پیشرفته است شما خیلی زود متوجه میشوید که به آن عادت کرده اید.

 

8. Lovely Perfume
Lovely Perfume

این که سارا جسیکا پارکراین عطر را تحسین میکند باید ربای متقاعد کردن شما کافی باشد که الان برید بیرون و آن را بخرید. شیشه آن شیک و بویش هوس انگیز است و مخصوص زنان سکسی است.
بهترین از همه اینکه قیمتش بالا نیست و با خرید آن میتوانید ارکیده و اقاقیا را بدون پرداخت مبلغ زیادی بو کنید.

9. Armani Code Pour Femme
Armani Code Pour Femme

اکرچه قیمت آن کمی بالاست اما ارزشش را دارد.

این عطر شما را با رایحه ای از عسل و پرتقال تحت تاثیر قرار میدهد.
اگر میخواهید یک عطر برای مادر و یا خواهرتان بخرید ولی نمیدانید چکار بالید کنید این را انتخاب کنید. شیشه آن نیز زیباست.
10.Armani Diamonds
Armani Diamonds

سری عطرهای دایموندزر مسحورکننده هستند. اگر خود را بسیار اغوا کننده میدانید باید با آرمانی دایموندز نشاخته شوید. این عطرذ توجه همه را به شما جلب کرده و سبب میشود در خاطر ها بمانید واین یک حقیقت است.
تهیه و ترجمه :گروه سبک زندگی سیمرغ -

 

https://article.tebyan.net/UserArticle/AmpShow/482304



:: برچسب‌ها: عطر , ادکلن , عطر زنانه ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com