عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1400
بازدید : 146
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن مردانه آمواج جوبیلیشن مردانه (آمواژ یوبیلشن)

ادکلن مردانه آمواج جوبیلیشن مردانه (آمواژ یوبیلشن) یکی از عطرهای محبوب و پرفروش برند آمواج است. آمواج جوبیلیشن مردانه در 2008 از عمان به بازار عطرهای گرم مردانه معرفی و عرضه شد.
کمپانی آمواج برای خلق رایحه این ادکلن اصل مردانه از آمیزه های متفاوتی استفاده کرد. چیده شدن انواع روایح شرقی فوژه در کنار یکدیگر و خلق رایحه محشر و دلنواز. آمواج جوبیلیشن مردانه (آمواژ یوبیلشن) در همان ابتدا با روایح پرتقال، گشنیز، لابدانیوم، ترخون، توت سیاه در نت اولیه عطر آغاز می شود. در نت میانی به روایح رز، دارچین، ادویه گل میخک، عسل، ارکیده، چوب گایاک، برگ خشک برگبو، تخم کرفس می رسد و در نت پایانی با روایح مشک، کهربا، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، سدر، صمغ درختچه مر، اوپوپوناکس، عود، گل جاوید خاتمه می یابد و رایحه ای بینظیر و خارق العاده را خلق می کند. برای خرید عطر ادکلن مردانه آمواج جوبیلیشن مردانه (آمواژ یوبیلشن) به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کرده و یک خرید اینترنتی و امن را تجربه کنید.

ادکلن مردانه آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود)

عطر مردانه آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود)  تولید کشور عمان و محصول سال 2012 است. آمواج برند صاحب عطر، آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) را در گروه بویایی شرقی چوبی عرضه کرد. ادکلن برند مردانه آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) از ترکیب آمیزه های شرقی چوبی بسیار معطر و خوشبوی ترنج، فلفل، پونه کوهی در نت اولیه عطر، کهربا، لابدانیوم، روایح دودی، اوپوپوناکس در نت میانی و نعناع هندی، چوب صندل سفید، چرم، عود در نت پایانی عطر به وجود آمده است. علاقمندان به این عطر برای خرید آنلاین عطر آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) به فروشگاه عطر مراجعه کنند. عطرساز برجسته این ادکلن مردانه، نام داشت.

ادو پرفیوم مردانه آمواج رفلکشن مردانه (آمواژ ریفلکشن)

عطر آمواج رفلکشن مردانه (آمواژ ریفلکشن) محصول کمپانی عمانی آمواج است. آمواج رفلکشن مردانه - آمواژ ریفلکشن در سال 2007 به بازار عطرهای معتدل وچهارفصل مردانه معرفی شد. آمواج این ادکلن اورجینال را از ترکیب آمیزه های بسیار لطیف چوبی گلی مُشکی خلق کرد. ترکیب بسیار خارق العاده و جذاب از اسانس های معطر رز، رزماری، فلفل قرمز شیرین و بهار نارنج، ریشه زنبق، یاس و نعناع هندی، خس خس، سدر، چوب صندل سفید در کنار یکدیگر. خرید عطر اورجینال مردانه آمواج رفلکشن مردانه (آمواژ ریفلکشن) تنها از فروشگاه اینترنتی ادکلن اورجینال امن و مطمئن توصیه می شود.

عطر مردانه آمواج اپیک مردانه (آمواژ ایپیک)

عطر مردانه آمواج اپیک مردانه (آمواژ ایپیک) محصول کشور عمان در سال 2008 است. آمواج برند تولید کننده این عطر، آمواج اپیک مردانه (آمواژ ایپیک) را در گروه بویایی شرقی چوبی عرضه کرد. ادکلن مردانه آمواج اپیک مردانه (آمواژ ایپیک) از ترکیب آمیزه های شرقی چوبی بسیار معطر و خوشبوی هل، زیره، جوز، فلفل صورتی، زعفران، صمغ کندر در نت اولیه عطر، شمعدانی، صمغ درختچه مر در نت میانی و مشک، نعناع هندی، سدر، چوب صندل سفید، چرم، روایح دودی، عود، بوته وحشی جاوی، فیبر بیدستران در نت پایانی عطر به وجود آمده است. علاقمندان به این عطر برای خرید آنلاین ادکلن آمواج اپیک مردانه (آمواژ ایپیک) به فروشگاه عطر مراجعه کنند. عطرساز برجسته این عطر مردانه راندا هممی، نام داشت.

آمواج ممویر ( آمواژ )

آمواج عطر مردانه آمواج ممویر ( آمواژ ) را در دسته عطرهای گرم و معطر طبقه بندی و منتشر کرد. این عطر محصول سال 2010  عمان است. خرید اینترنتی ادکلن آمواج ممویر ( آمواژ ) را به شما توصیه می کنیم. ادکلن مردانه آمواج ممویر ( آمواژ ) از کنار هم قرار دادن اسانس های نعناع، ریحان، خاراگوش و رز، اسطوخودوس، روایح دودی و مشک، کهربا، وانیل، خزه درخت بلوط، خس خس، چوب صندل سفید، چرم، تنباکو، چوب گایاک به وجود آمده است. قیمت روز ادکلن آمواج ممویر ( آمواژ ) را با کلیک بر روی نام عطر مشاهده کنید.

ادو پرفیوم مردانه آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود)

ادو پرفیوم مردانه آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) یکی دیگر از عطرهای برتر و پرفروش برند آمواج است و به کشور عمان تعلق دارد. آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) در 2012 به بازار عطرهای گرم مردانه معرفی و عرضه شد.
عطرسازهای مجموعه تولید عطر آمواج برای خلق رایحه این عطر و ادکلن مردانه از آمیزه های متفاوتی استفاده کرد. چیده شدن انواع روایح شرقی چوبی در کنار یکدیگر و خلق رایحه محشر و دلنواز. آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) در همان ابتدا با روایح ترنج، فلفل، پونه کوهی در نت اولیه عطر آغاز می شود. در نت میانی به روایح کهربا، لابدانیوم، روایح دودی، اوپوپوناکس می رسد و در نت پایانی با روایح نعناع هندی، چوب صندل سفید، چرم، عود خاتمه می یابد و رایحه ای بینظیر و خارق العاده را خلق می کند. برای خرید اینترنتی عطر و ادکلن مردانه آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کرده و یک خرید اینترنتی و امن را تجربه کنید.




:: برچسب‌ها: آمواج , آمواژ , عطر , ادکلن , عطر مردانه , ادکلن مردانه , فروشگاه عطر , خرید آنلاین عطر ,
تاریخ : جمعه 1 مرداد 1400
بازدید : 150
نویسنده : مدیر سایت

عطر و ادكلن و ۱۵ نكته جالب


۱ -در دنیای مُد، عطر و اودكلن هم مثل رخت و لباس و كفش و كلاه و . . . سال به سال، نو می‌شود اما هر عطری برای هر سن وهرموقعیتی مناسب نیست.


۲- از عطرهایی مانند بولگاری، اسكادا و ایریا كه رایحه سنگینی دارند، ترجیحا در محافل رسمی استفاده كنید. همیشه بهتر است كه در مكان‌های رسمی از رایحه‌های تلخ، گرم، شیرین و تند استفاده كنید.


۳ -در ساخت عطرهای تلخ معمولا از اسانس‌هایی مانند ریشه درختان و ادویه‌های تند شرقی استفاده می‌كنند. عطرهای شیرین و گرم هم عطرهایی هستند كه از بو و طعم شكلات و میوه‌های تابستانی برخوردارند.


۴- از عطرهایی مانند مادام روشاز، گپ، هوگو و آزارو ترجیحا در محافل دوستانه و صمیمی استفاده كنید. همیشه بهتر است كه در محافل دوستانه و صمیمی، از عطرهای سرد و ترش استفاده كنید.


۵- عطر سرد به عطری می‌گویند كه حس خنكی و تازگی را القا ‌كند. استشمام این عطرها معمولا باعث می‌شود كه طعمِ میوه‌هایی مانند خیار و هندوانه را به خاطر بیاوریم.


۶ - عطر ترش به عطری می‌گویند كه طعم مركبات را به خاطر بیاورد. عطرهای ترش نیز القاكننده حس طراوت و شادمانی‌اند.


۷- عطرهای سرد و ترش باعث آرامش روحی و رفع خستگی نیز می‌شوند. لابد دیده‌اید كه در باشگاه‌های ورزشی، هوای داخل باشگاه را معمولا با رایحه‌های سرد و ترش مطبوع می‌كنند. عطرهایی با طعم گل‌های وحشی می‌توانند حس صمیمیت بیشتری به محیط القا كنند.


۸- همانطور كه در بحث رنگ‌ها، از رنگ سال و رنگ فصل برایتان گفتیم؛ در بحث عطرها هم باید از عطر سال و عطر فصل صحبت كنیم. طبیعتا عطرهایی كه بهتر است در روزهای گرم و آفتابی استفاده ‌شوند، با عطرهایی كه مناسب روزهای سرد زمستان‌اند، یكسان نیستند.


۹- در فصل بهار از عطرهای ملایم استفاده كنید. عطرهای ملایم و بهاری را معمولا از گل‌های بنفشه، تمشك و مگنولیا می‌گیرند.


۱۰- در روزهای گرم تابستان برای ماندگاری بوی عطر باید به دفعات بیشتری از آن استفاده كنید. با این حساب، بهتر است كه در فصل گرم از عطری استفاده كنید كه ماندگاری بیشتری داشته باشد.


۱۱- در فصل گرم، استفاده از رایحه‌های خنك و ترش، تلخ و ‌‌‌سرد، جنگلی و‌ وحشی بسیار خوشایند است. استفاده از رایحه های خنك و ترش در فصل تابستان، سرمای خوشایندی را به شما و اطرافیانتان منتقل می‌كند و درنتیجه از حس ِ‌گرمای محیط می‌كاهد تا به یك حس تعادل دمایی برسید.


۱۲- ماندگاری عطرها در هوای سرد بیشتر است. یعنی در پاییز و زمستان با توجه به دمای پایین هوا، الكل موجود در عطر دیرتر تبخیر می‌شود. در فصل‌های سرد سال، بهتر است از رایحه‌های سنگین مانند عطرهای شیرین، تند و تلخ استفاده كنید.


۱۳- اگر پوست‌تان چرب است، خوشحال باشید چون دوام و ماندگاری عطرها بر روی پوست‌های چرب و تیره بیشتر است. اما عطر برای پوست‌های روشن و خشك، در حكم یك مرطوب‌كننده است و دوام زیادی روی این پوست‌ها ندارد.


۱۴- اگر پوست‌تان روشن و خشك است و می‌خواهید ماندگاری عطرتان بیشتر شود، بهتر است پیش از استفاده از عطر، از لوسیون‌های مرطوب كننده بدون بو استفاده كنید.


۱۵- از زمان‌های گذشته، این باور همچنان پابرجاست كه عطر و اودكلن را باید به پوست جلوی گردن و یا به مچ دست زد. واقعیت این است كه زدن عطر بر روی محل نبض‌ها (مانند: مچ‌دست، مچ پا، پشت زانوها و نبض گردن) باعث متصاعد شدن رایحه عطر شده و كلا خوشایند است اما پزشكان توصیه می‌كنند به گردنتان عطر نزنید چرا كه این كار، احتمال بیماری‌های پوستی را در این ناحیه افزایش می‌ده.

پایگاه فرهنگی هنری تکناز

منبع: تبیان

 



:: برچسب‌ها: عطر , ادکلن ,
تاریخ : جمعه 1 مرداد 1400
بازدید : 137
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن زنانه پارفومز د مارلی دارسی (پارفومز دی مارلی درسی)

ادو پرفیوم زنانه پارفومز د مارلی دارسی  محصول 2014 کشور فرانسه است. پارفومز د مارلی برند تولید کننده این عطر، پارفومز د مارلی دارسی را در گروه بویایی رایحه های گلی عرضه کرد. عطر اصل زنانه پارفومز د مارلی دارسی (پارفومز دی مارلی درسی) از ترکیب آمیزه های رایحه های گلی و ترکیب اسانس های پرتقال، لیمو ترش، مرکبات در نت اولیه، رز، یاس
در نت میانی و مشک، نعناع هندی، روایح چوبی، آبنبات تشکیل شده است. عطرساز برجسته این ادکلن زنانه، نام داشت.
علاقمندان به این عطر برای خرید ادکلن اصل پارفومز د مارلی دارسی (پارفومز دی مارلی درسی) به فروشگاه اینترنتی ادکلن اورجینال مراجعه کنند.

پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف

ادکلن زنانه پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف دارای طبع و در گروه بویایی رایحه های شرقی دسته بندی می شود. پارفومز د مارلی برند سازنده این عطر در سال 2018 در فرانسه است. خرید عطر اینترنتی پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف را به شما توصیه می کنیم. ادکلن زنانه پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف از کنار هم قرار دادن اسانس های ترنج، سرخالو، گلابی و رز، روایح دودی، عود و کهربا، وانیل، روایح چوبی به وجود آمده است. قیمت ادکلن پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف را با کلیک بر روی نام عطر مشاهده کنید.

عطر زنانه پارفومز د مارلی سافاناد

ادو پرفیوم پارفومز د مارلی سافاناد محصول کشور فرانسه در سال 2013 است. پارفومز د مارلی برند تولید کننده این عطر، پارفومز د مارلی سافاناد را در گروه بویایی رایحه های گلی عرضه کرد. عطر و ادکلن زنانه پارفومز د مارلی سافاناد از ترکیب آمیزه های رایحه های گلی بسیار معطر و خوشبوی پرتقال، گلابی در نت اولیه عطر، زنبق، گل یلانگ، شکوفه پرتقال در نت میانی و کهربا، وانیل، چوب صندل سفید در نت پایانی عطر به وجود آمده است. علاقمندان به این عطر برای خرید عطر و ادکلن پارفومز د مارلی سافاناد به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کنند. عطرساز برجسته این عطر زنانه فابریس پلگرین، نام داشت.

ادو پرفیوم زنانه پارفومز د مارلی آتالیا

عطر پارفومز د مارلی آتالیا محصول فرانسه و تولیدی سال 2016 است. پارفومز د مارلی آتالیا در همان سال به عنوان بهترین عطر معتدل به بازار عرضه شد. پارفومز د مارلی این عطر را از ترکیب آمیزه های بسیار لطیف گلی چوبی مُشکی خلق کرد. ترکیب بسیار خارق العاده و جذاب از اسانس های معطر شکوفه پرتقال و زنبق و مشک، کهربا در کنار یکدیگر. خرید عطر ادکلن زنانه پارفومز د مارلی آتالیا تنها از فروشگاه عطر امن و مطمئن توصیه می شود.

ادو پرفیوم زنانه پارفومز د مارلی سافاناد

ادکلن زنانه اصل پارفومز د مارلی سافاناد یکی از محصولات برتر و پرفروش برند پارفومز د مارلی است و به کشور فرانسه تعلق دارد. پارفومز د مارلی سافاناد در 2013 به بازار عطرهای گرم زنانه معرفی و عرضه شد.
کمپانی پارفومز د مارلی برای خلق رایحه این ادکلن برند زنانه از آمیزه های متفاوتی استفاده کرد. چیده شدن انواع روایح رایحه های گلی در کنار یکدیگر و خلق رایحه محشر و دلنواز. پارفومز د مارلی سافاناد در همان ابتدا با روایح پرتقال، گلابی در نت اولیه عطر آغاز می شود. در نت میانی به روایح زنبق، گل یلانگ، شکوفه پرتقال می رسد و در نت پایانی با روایح کهربا، وانیل، چوب صندل سفید خاتمه می یابد و رایحه ای بینظیر و خارق العاده را خلق می کند. برای خرید عطر زنانه پارفومز د مارلی سافاناد به فروشگاه عطر مراجعه کرده و یک خرید اینترنتی و امن را تجربه کنید.

 



:: برچسب‌ها: پارفومز د مارلی , عطر زنانه , خرید ادکلن اصل , فروشگاه عطر ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com