عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 27 بهمن 1400
بازدید : 117
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن اصل مردانه مرسدس بنز من برایت


برند مرسدس بنز عطر اصل مرسدس بنز من برایت را در سال 2021 به بازار عطر عرضه کرد. عطرهای تولیدی برند مرسدس بنز همواره جزء برترین و پرطرفدارترین و پرفروش ترین عطرهای برندهای مطرح در سرتاسر جهان بوده است.
این برند مطرح یک برند ثبت شده در آلمان است. اگر از طرفداران عطرهای ساخت آلمان هستید، مرسدس بنز من برایت می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. در Mercedes Benz Man Bright اسانس هایی قرار دارند که در گروه معطر فوژه هستند. الیور کرسپ از عطاران بسیار مهم در عرصه عطرسازی است که این عطر را ساخت.
برای خلق رایحه نت اولیه عطر از اسانس های ترنج ، نعناع ، فلفل صورتی استفاده شده است. این روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل رایحه های اسطوخودوس ، روایح دودی است. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. دانه تونکا ، نعناع هندی ، سدر از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای خريد عطر اينترنتي مردانه مرسدس بنز من برایت به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کنید و تنوع فوق العاده ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی مرسدس بنز من برایت کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.


تاریخ : چهار شنبه 27 بهمن 1400
بازدید : 123
نویسنده : مدیر سایت

عطر مردانه - زنانه ورتوس ادو سیان


ورتوس ادو سیان از عطرهای عرضه شده در سال 2016 است. صاحب امتیاز این ادکلن مردانه - زنانه برند ورتوس است. ادکلن اصل ورتوس ادو سیان بعد از انتشار در بازار عطر، به یک عطر پرفروش تبدیل شد و در قفسه عطرهای محبوب و پرطرفدار فروشگاه ها قرار گرفت. عطر اصل مردانه - زنانه ورتوس ادو سیان محصول کشور فرانسه است.
عطرسازان هنرمند و مشهوری برای خلق رایحه بینظیر این عطر تلاش کردند. آنها با در اختیار داشتن بهترین مواد اولیه رایحه عطر را به وجود آوردند.
ورتوس ادو سیان Eau de Cyan از کنار هم قرار گرفتن آمیزه های بسیار خوشبو و معطر در کنار یکدیگر به وجود آمده است.
اسانس اولیه عطر شامل آب دریا ، سالویا ، صمغ گالبانیوم، سرو است. اسانس میانی عطر شامل یاس، جلبک دریایی، گاردنیای یاسمنی است. اسانس پایانی عطر شامل روایح مشک ، کهربا، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط است.
برای خرید ادکلن مردانه - زنانه متنوع از برند های مختلف اصل و اورجینال به فروشگاه عطر مراجعه کنید. برای مشاهده مشخصات کامل عطر بر روی ورتوس ادو سیان کلیک کنید و از اطلاعات کامل عطر به همراه نظرات کاربران عطرافشان در مورد این عطر مطلع شوید.


تاریخ : چهار شنبه 27 بهمن 1400
بازدید : 126
نویسنده : مدیر سایت

عطر اصل ورتوس امبر


در سال 2016 کمپانی ورتوس، عطر ورتوس امبر را عرضه کرد. شرکت ادکلن برند ورتوس ورتوس امبر، را به بازار عطر معرفی کرد.
عطر های این کمپانی ساخت کشور فرانسه هستند.
عطرها محصول نهایی ترکیب اسانس ها و رایحه ها هستند. در ادامه به بررسی اسانس های این عطر مردانه - زنانه می پردازیم:
گروه بویایی:
عطرهایی که در گروه بویایی این عطر قرار دارند، شامل اسانس های متنوعی هستند.
از عطرسازان مطرح حوزه عطرسازی رایحه بینظیر این عطر را خلق کرده است. این عطر مردانه - زنانه یکی از برترین عطرهای این گروه بویایی از این برند است.
اسانس های عطر:
عطرها مجموعه ای از اسانس های مختلف هستند که در ادامه به شرح آنها می پردازیم:
اسانس اولیه عطر شامل ترکیبات زیر است:
آمیزه های موجود در نت اولیه عطر در اولین لحظه افشاندن عطر بروز می کنند. این آمیزه های سحرانگیز شامل ترنج ، پونه کوهی هستند.
اسانس میانی عطر شامل ترکیبات زیر است:
آمیزه های نت میانی عطر، بعد از محو شدن اسانس های اولیه، ظاهر می شوند. اسانس ها شامل وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، لابدانیوم هستند.
اسانس پایانی عطر شامل ترکیبات زیر است:
اسانس های نت پایانی عطر شامل مشک ، چوب صندل سفید ، روایح چوبی، عود هستند.
برای اطلاع از قیمت عطر بر روی لینک مربوطه کلیک کنید و از اطلاعات کامل انواع عطر و ادکلن ها مطلع شوید و برای خرید انواع عطر بر روی خرید عطر اصل کلیک کنید.


تاریخ : چهار شنبه 27 بهمن 1400
بازدید : 121
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن اصل مردانه جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم


عطر مردانه جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم از برند جیونچی محصول کشور فرانسه است. این عطر بسیار خوشبو از برند جیونچی در سال 2018 به بازار عطرهای مردانه عرضه شد. ادکلن اصل جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم بعد از عرضه به بازارهای جهانی سهم فروش و محبوبیت زیادی به دست آورد.
رایحه قوی و خوشبوی عطر از مجموعه عناصر طبیعی و شگفت انگیزی خلق شده است که در ادامه به شرح مشخصات بویایی عطر می پردازیم. جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم از نظر بویایی در دسته عطرهای چوبی معطر قرار گرفته و دسته بندی می شود. عطرهای با بوی چوبی معطر بسیار خوشبو و پرطرفدار هستند. ناتالی لارسن، الیور کرسپ از عطار های بسیار پرتوان و مشهور در حوزه عطر و ادکلن است. همانطور که می دانید، خیلی از عطربازان زمان خرید یک عطر به یکی از ویژگی هایی که بسیار اهمیت می دهند، نام عطرساز آن عطر است. ناتالی لارسن، الیور کرسپ هم در میان عطرسازان در سرتاسر جهان شهرت جهانی دارد و عطرهای آن، همیشه از جمله معروف ترین و مشهور ترین عطرها بوده و هست.
اسانس های تشکیل دهنده جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم:
اولین بویی که بعد از اولین اسپری عطر احساس می شود ترکیبی از اسانس های ترنج ، اسطوخودوس ، فلفل هستند. خط بویی کمی تند و تیز که پس از افشانده شدن در فضا طنین انداز شده و بعد از گذشت دقایقی کم کم محو و دیگر احساس نمی شوند. دومین بو مربوط به اسانس های ثانویه عطر است. ترکیبی خارق العاده از ریشه زنبق، دارچین ، ادویه گل میخک ، اسانس های نت میانی عطر هستند. این اسانس ها بعد از پخش در هوا، مدت زمان بیشتری می مانند. اسانس های نت پایانی، زمان بیشتری می مانند. این اسانس ها که ترکیبی از دانه تونکا ، لوبان ، وانیل ، نعناع هندی ، بلسان کلمبیایی هستند، بعد از افشاندن خط بویی ماندگار تر از خود به جا می گذارند.
بر روی خرید عطر اصل مردانه کلیک کنید و انواع عطر و ادکلن های مردانه در برندهای متفاوت با قیمت های متنوع ارزان و گران را مشاهده کنید.
در فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن عطرافشان، عطر ادکلن های زنانه و مردانه متنوع هستند. با کلیک بر روی هر کدام از عطرها مشخصات کامل و نظرات کاربران در مورد آن عطر قابل مشاهده است.


تاریخ : چهار شنبه 27 بهمن 1400
بازدید : 114
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن زنانه گوچی فلورا گورجس گاردنیا ادو پرفیوم


برند گوچی از برندهای مطرح در حوزه تولید عطر و ادکلن است. این برند در سال 2021 ادکلن اصل گوچی فلورا گورجس گاردنیا ادو پرفیوم را معرفی و عرضه کرد. اکثر عطرهای تولیدی برند گوچی علاوه بر بوی خوش و ماندگار، از طراحی شکیل و زیبایی برخوردارند.
گوچی کمپانی متعلق به ایتالیا است. گوچی فلورا گورجس گاردنیا ادو پرفیوم Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum از کنار هم قرار گرفتن اسانس های متنوع ساخته شده است. این اسانس ها جزئی از گروه بویایی رایحه های گلی هستند. عطرسازان این عطر، از عطاران خلاق و خوش ذوق صنعت عطر هستند که این عطر را ساختند.
عطرها از کنار هم چیده شدن اسانس های متنوعی به وجود آمدند. اسانس اولیه عطر شامل رایحه های شکوفه گلابی هستند. این رایحه ها آشکار و بعد از دقایقی از بین می روند. اسانس میانی عطر شامل اسانس های مختلفی مثل یاس، گاردنیای یاسمنی است. رایحه های نت پایانی شامل اسانس های نعناع هندی ، شکر قهوه‌ای است.
برای خرید ادکلن زنانه گوچی فلورا گورجس گاردنیا ادو پرفیوم به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کنید. در این فروشگاه عطر شاهد تنوع فوق العادی ای از انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت خواهید بود. با کلیک بر روی گوچی فلورا گورجس گاردنیا ادو پرفیوم مشخصات کامل عطر به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.


تاریخ : چهار شنبه 27 بهمن 1400
بازدید : 133
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن مردانه - زنانه کرید اورجینال کلن ( پیور وایت )


این عطر مردانه - زنانه تولید برند کرید در سال 2011 است. برای خرید آنلاین عطر (Original Cologne (Pure White Cologne بر روی نام عطر در همین مقاله کلیک کنید.
این عطر خوشبو و مردانه - زنانه در گروه بویایی مرکباتی معطر دسته بندی می شود.
نام عطار این عطر اولیویه کرید سیکس جنریشن است.
اسانس های موجود در نت اولیه، میانی و پایه عطر کرید اورجینال کلن ( پیور وایت ) به صورت زیر است:
اسانس اولیه عطر شامل رایحه های ترنج ، لیمو ترش، گریپ فروت است. این رایحه ها، دقایقی بعد از زدن عطر پخش می شوند.
اسانس میانی عطر شامل رایحه های بهار نارنج، صمغ گالبانیوم، گلابی است. این اسانس ها بعد از نت اولیه نشان داده می شوند.
اسانس پایه عطر شامل رایحه های مشک ، عنبر، برنج ، روایح پودری است. اسانس های نت پایه، بعد از پخش تا ساعت ها ماندگار و پخش بوی خوبی دارند.
کرید اورجینال کلن ( پیور وایت ) از عطرهای ساخته شده در کشور فرانسه است. طبع عطر مردانه - زنانه خنک است.
با کلیک بر روی قیمت عطر انواع عطر و ادکلن در بازه های قیمتی متفاوت را مشاهده کنید.
با کلیک بر روی کرید اورجینال کلن ( پیور وایت ) مشخصات کامل و قیمت این عطر را مشاهده کنید.


تاریخ : چهار شنبه 27 بهمن 1400
بازدید : 115
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن اصل مردانه پاکو رابان اینویکتوس


در سال 2013 یکی از خوشبوترین عطرهای جهان با نام پاکو رابان اینویکتوس ساخته و به تولید انبوه رسید. خالق این عطر مردانه از عطرسازان برند پاکو رابان بود. این عطر و ادکلن بعد از عرضه به بازار عطر، محبوبیت زیادی کسب کرد.
ادکلن اصل مردانه پاکو رابان اینویکتوس ساخت اسپانیا است. اکنون نوبت به بررسی روایح عطر از نظر بویایی رسیده است. پاکو رابان اینویکتوس Invictus از کنار هم قرار گرفتن آمیزه های بسیار خوشبو و شیک و ماندگار گروه بویایی چوبی آبزی به وجود آمده است. دومنیک روپیون، اولیویه پولژ، آن فلیپو، ورونیک نیبرگ بر روی خلق رایحه بینظیر عطر کار کردند. اسانس های کمیاب که رایحه بینظیر این عطر را خلق کردند.
ترکیبات سازنده عطر:
اسانس اولیه عطر:
نارنگی ماندارین، آب دریا ، گریپ فروت
اسانس میانی عطر:
یاس، برگ خشک برگبو
اسانس پایانی عطر:
کهربا، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، چوب گایاک
طبعیت پاکو رابان اینویکتوس خنک است.
برای خرید ادکلن مردانه مختلف تولید شده توسط کمپانی های مختلف به فروشگاه عطر مراجعه کنید و انواع پرفیوم، ادو پرفیوم، ادوکلن یا ... را خرید کنید. برای مشاهده مشخصات کاملتر محصول یا قیمت بر روی پاکو رابان اینویکتوس کلیک کنید.


تاریخ : چهار شنبه 27 بهمن 1400
بازدید : 126
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن اصل مرسدس بنز د موو


مرسدس بنز د موو تولیدی سال 2019 است. برند مرسدس بنز این عطر را با نام های The Move یا مرسدس بنز د موو وارد بازار کرد.
عطرهای برند مرسدس بنز محصول کشور آلمان هستند.
مشخصات رایحه ای عطر:
گروه بویایی: معطر فوژه
نام عطار: دومنیک روپیون
یکی دیگر از مهمترین ویژگی های یک عطر، نام عطار یا عطرساز آن عطر است.
در رایحه نهایی عطر، اسانس های تشکیل دهنده آن، سازنده بوی نهایی عطر هستند. بویی که بعد از افشانده شدن عطر در فضا پیچیده و بسته به کیفیت عطر پخش و ماندگار می شود.
اسانس اولیه عطر شامل:
گریپ فروت ، هل ، شکوفه سیب
اسانس میانی عطر شامل:
آب دریا ، شمعدانی ، نمک
اسانس پایه عطر شامل:
دانه تونکا ، درخت نراد
طبیعت عطر خنک است.
برای اطلاع از آخرین قیمت انواع عطرهای برند با تخفیفات ویژه بر روی قیمت ادکلن کلیک کنید.
برای خرید ادکلن اورجینال مرسدس بنز د موو کلیک کنید.


تاریخ : چهار شنبه 27 بهمن 1400
بازدید : 127
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن برند مردانه مرسدس بنز من گری


مرسدس بنز من گری محصول برند مرسدس بنز ، یکی از بهترین کمپانی های مشهور در صنعت عطرسازی است که عطرهای آن طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.
این عطر یکی از عطرهای پرطرفدار این مجموعه است. این عطر در سال 2018 به بازار عرضه شد.
عطرهای برند مرسدس بنز همگی ساخت کشور آلمان هستند.
مشخصات رایحه عطر: شامل گروه بویایی، عطار و طبع
گروه بویایی:
اسانس های موجود در این گروه بویایی همگی از عطرهای پرطرفدار مردانه در بازار هستند.
عطار:
عطار این عطر با نام الیور کرسپ، با ترکیب انواع آمیزه های متفاوت و بسیار خوشبو، رایحه بینظیر و ماندگار مرسدس بنز من گری را خلق کرده است.
اسانس اولیه:
بعد از اسپری اولین پاف شاهد رد بویی از اسانس های فلفل صورتی ، مرکبات ، هستیم. اسانس های نت اولیه عطر ابتدا با بوی تندی ظاهر و بعد از گذشت دقایقی از بین می روند.
اسانس میانی:
بعد از دقایقی اسانس های موجود در نت میانی عطر شامل سالویا ، صمغ کندر ، آمبروکسان، نمایان می شوند.
اسانس اولیه:
در نت پایانی اسانس های مشک ، صمغ درخت گورجون، هستند.
مرسدس بنز من گری از عطرهای با طبیعت گرم است.
برای خرید این عطر، بر روی خرید اینترنتی عطر مردانه کلیک کرده و انواع عطرهای مردانه را مشاهده کنید.
با مراجعه به فروشگاه عطر مجموعه کاملی از عطرهای زنانه و مردانه برندهای متفاوت را خواهید دید.
با کلیک بر روی مرسدس بنز من گری اطلاعات کامل عطر را مطالعه و در صورت دلخواه اقدام به خرید نمایید.


تاریخ : چهار شنبه 27 بهمن 1400
بازدید : 145
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن اصل مردانه تروساردی رایفلسو (ریفلسو) بلو وایب


برند تروساردی ادکلن تروساردی رایفلسو (ریفلسو) بلو وایب را در سال 2019 به بازار عطر و ادکلن جهانی معرفی و عرضه کرد. ادکلن های برند تروساردی همواره جزء محبوب ترین و پرفروشترین عطرهای عطر فروشی های سراسر جهان بوده است.
تروساردی در ایتالیا ثبت شده است و عطرهای آن با نام این کشور عرضه می شود. اگر از طرفداران عطرهای ساخت ایتالیا هستید، تروساردی رایفلسو (ریفلسو) بلو وایب می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در Riflesso Blue Vibe از اسانس هایی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در گروه بویایی شرقی چوبی قرار داده است. ورونیک نیبرگ از عطاران برتر عطرسازی در ساخت رایحه بینظیر این عطر سهیم است.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های یوزو ، رام (نوشیدنی) استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل روایح شمعدانی ، گیاه درمنه، فندق هستند. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. چرم ، تنباکو ، چوب عنبر از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای خرید عطر اورجینال مردانه تروساردی رایفلسو (ریفلسو) بلو وایب به فروشگاه عطر مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی تروساردی رایفلسو (ریفلسو) بلو وایب کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com