عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 4 دی 1399
بازدید : 140
نویسنده : مدیر سایت

در بازاری که به دلیل نوسانات شدید قیمت ارز، بالا رفتن قیمت عطر و ادکلن اصل که اکثراً قیمت های میلیونی پیدا کرده اند و اکثراً مجبورند عطرهای تقلبی را با قیمت های قدیمی اصل خریداری کنند و از مضراتی که عطرهای تقلبی برایشان دارند یا بی اطلاعند و یا آن را به جان می خرند اما حاضر نیستند عطر را از استایل روزانه خود حذف کنند. در این بازار یک برند خوب به نام Armaf که عطرهایش همگی اصل هستند و از کیفیت خوبی برخوردارند وارد میدان رقابتی شد و توانست با عرضه عطر باکیفیت با قیمت ارزان بازار فروش خوبی در ایران به دست آورد. بیایید شرح مختصری راجع به این برند ارزان اما باکیفیت و محبوب بیان کنیم.

آرماف برند ارزان و محبوب عطر ادوکلن که عطر زنانه و مردانه متنوع، خوشبو و جذابی ساخته است که همگی قیمت بسیار مناسب و حتی ارزانی دارند.
آرماف با ایجاد رایحه های ستاره ای از زمان عرضه آن ها در سال 2014 تاکنون مطرح شد. پرفروش ترین محصول آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه است که بویی مشابه کرید اونتوس دارد.
بیایید با 5 ادکلن مشهور و پرفروش آرماف آشنا شوید

آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه

همانطور که گفتیم این عطر شبیه ترین عطر به ادکلن سلطنتی کرید اونتوس است. این عطر مردانه جزء گروه بویایی چوبی ادویه ای است که در سال 2015 تولید شد و در حجم های 105 و 200 میل عرضه شد.
کلاب د نویت اینتنس رایحه ای خنک دارد و برای هوای گرم تابستان بسیار مناسب است.
ترکیبات عطر شامل لیمو ترش، ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه، سیب در نُت های اولیه و رز، یاس، چوب درخت قان در نُت پایه و وانیل، عنبر، مشک، نعناع هندی در نُت پایه می باشد.

آرماف ترس نویت

ادکلن مردانه آرماف ترس نویت از گروه بویایی معطر فوژه که در حجم 100 میل به فروش می رسد. این ادوکلن رایحه ای بسیار خنک و دلنشین دارد و برای روزهای گرم و داغ تابستان مناسب است.
ترکیبات این عطر شامل لیمو ترش، به لیمو، زنبق، ادویه جات معطر، اسطوخودوس، بنفشه، چوب صندل سفید، عنبر می باشد.

آرماف های استریت

یک عطر زنانه شیک، جذاب، بسیار خوشبو و معطر که رایحه ای شبیه به عطر چوپارد هپی اسپیریت دارد. طبع گرم برای فصول سرد سال و افرادی که طبع سرد دارند مناسب است.
ترکیبات طبیعی عطر شامل تمشک، مرکبات، مگنولیا، پیچ امین الدوله، مشک، کهربا و چوب کشمیر می باشد.

آرماف ایتالیانو دونا

یک عطر زنانه و گرم از گروه گُلی چوبی مَشکی است. این عطر بویی مشابه عطر دولچه گابانا پورفم اینتنس دارد و از ترکیب نارنگی ماندارین، شکوفه پرتقال، میخک صدپر، گل سوسن، یاس ، وانیل، دانه تونکا، چوب صندل سفید و مشک ساخته شده است که ترکیبی مورد علاقه بانوان جوان و امروزی است.

آرماف فوتورا لا هوم

حالا نوبت به معرفی یک عطری است که هم مناسب آقایان و هم بانوان است. فوتورا لا هوم یک عطر مردانه/زنانه معطر فوژه گرم که توسط کمپانی آرماف در سال 2010 معرفی و عرضه شد. ادکلن شیک و جذاب برای روزهای سرد و خنک سال خانم های خوش پوش و جذاب که همیشه به استایل معطر خود اهمیت می دهند.



:: برچسب‌ها: آرماف , عطر ارزان , ادکلن ارزان , عطر پرفروش مردانه ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com