عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 27 مرداد 1401
بازدید : 103
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن اصل ایسی میاکه لئو ماجور د ایسه


در سال 2017 کمپانی ایسی میاکه، عطر و ادکلن ایسی میاکه لئو ماجور د ایسه را عرضه کرد. شرکت عطر اصل ایسی میاکه ایسی میاکه لئو ماجور د ایسه، را به بازار عطر معرفی کرد.
عطر های این کمپانی ساخت کشور ژاپن هستند.
هویت یک عطر به رایحه آن است که خود ترکیب چند ماده اولیه است. در ادامه به بررسی اسانس های این عطر مردانه می پردازیم:
ایسی میاکه لئو ماجور د ایسه در گروه بویایی چوبی آبزی دسته بندی می شود. این گروه بویایی شامل اسانس های متنوعی است.
از عطرسازان مطرح حوزه عطرسازی رایحه بینظیر این عطر را خلق کرده است. طبع این عطر مردانه معتدل است.
اسانس های عطر:
عطرها مجموعه ای از اسانس های مختلف هستند که در ادامه به شرح آنها می پردازیم:
اسانس اولیه عطر شامل ترکیبات زیر است:
آمیزه های موجود در نت اولیه عطر در اولین لحظه افشاندن عطر بروز می کنند. این آمیزه های سحرانگیز شامل ترنج ، گریپ فروت هستند.
اسانس میانی عطر شامل ترکیبات زیر است:
آمیزه های نت میانی عطر، بعد از محو شدن اسانس های اولیه، ظاهر می شوند. اسانس ها شامل آب دریا هستند.
اسانس پایانی عطر شامل ترکیبات زیر است:
اسانس های نت پایانی عطر شامل روایح چوبی، کشمران هستند.
برای اطلاع از قیمت روز ادکلن بر روی لینک مربوطه کلیک کنید و از اطلاعات کامل انواع عطر و ادکلن ها مطلع شوید و برای خرید انواع عطر بر روی خرید عطر کلیک کنید.


تاریخ : پنج شنبه 27 مرداد 1401
بازدید : 111
نویسنده : مدیر سایت

عطر اصل زنانه آمواج هانر 43


عطر اصل زنانه آمواج هانر 43 محصولی از برند آمواج ساخت عمان است. این عطر جذاب زنانه در سال 2021 به بازار عطرهای عرضه شد. عطر اصل آمواج هانر 43 بعد از عرضه به بازار جهانی عطر سهم فروش و محبوبیت زیادی به دست آورد.
بوی قوی و خوشبوی آمواج هانر 43 از مجموعه مواد طبیعی و کمیابی خلق شده اند. در ادامه به شرح مشخصات بویایی عطر می پردازیم. آمواج هانر 43 از نظر بویایی در دسته عطرهای رایحه های گلی قرار گرفته و دسته بندی می شود. عطرهای با بوی رایحه های گلی بسیار خوشبو و پرطرفدار هستند. سسیل زاروکیان، دانیل مولیر، آنجلین لپرینی از عطار های بسیار توانمند و مشهور در صنعت عطرسازی است. او خالق رایحه این عطر بینظیر است.
اسانس های تشکیل دهنده آمواج هانر 43:
اولین بویی که بعد از اولین اسپری عطر احساس می شود ترکیبی از اسانس های گشنیز ، فلفل ، ریواس هستند. خط بویی کمی تند و تیز که پس از افشانده شدن در فضا طنین انداز شده و بعد از گذشت دقایقی کم کم محو و دیگر احساس نمی شوند. دومین بو مربوط به اسانس های ثانویه عطر است. ترکیبی خارق العاده از میخک صدپر ، یاس، گل برف ، گل مریم ، اسانس های نت میانی عطر هستند. این اسانس ها بعد از پخش در هوا، مدت زمان بیشتری می مانند. اسانس های نت پایانی، زمان بیشتری می مانند. این اسانس ها که ترکیبی از خس خس ، چوب صندل سفید ، چرم ، لابدانیوم، اوپوپوناکس ، صمغ کندر هستند، بعد از افشاندن خط بویی ماندگار تر از خود به جا می گذارند.
بر روی خرید عطر زنانه کلیک کنید و انواع عطر اورجینال های زنانه در برندهای متفاوت با قیمت های متنوع ارزان و گران را مشاهده کنید.
در فروشگاه عطر عطرافشان، عطر ادکلن های زنانه و مردانه متنوع هستند. با کلیک بر روی هر کدام از عطرها مشخصات کامل و نظرات کاربران در مورد آن عطر قابل مشاهده است.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com