عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 8 تير 1402
بازدید : 100
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن برند مردانه جیونچی پلی مردانه


عطر و ادکلن مردانه جیونچی پلی مردانه محصول جیونچی کشور فرانسه است. جیونچی پلی مردانه در سال 2008 به بازار عطرهای خنک معرفی شد. عطر اورجینال جیونچی پلی مردانه بعد از عرضه به بازار عطر محبوبیت زیادی به دست آورد. بعد از معرفی ادو تویلت مردانه جیونچی پلی مردانه به بازار عطر ایران، به قفسه عطرهای محبوب و پرفروش عطر فروشی ها راه یافت.
جیونچی پلی مردانه از نظر بویایی در دسته عطرهای مرکباتی معطر دسته بندی می شود. عطرهای با بوی مرکباتی معطر بسیار خوشبو و معطر هستند. امیلی (بِویه)کوپرمن، لوکاس سوزاکاو خالق رایحه این عطر بینظیر است.
ترکیب بویایی جیونچی پلی مردانه: جیونچی پلی مردانه یک عطر خنک است.
ترکیب اسانس های ابتدایی:
ترنج ، نارنگی ماندارین، گریپ فروت ، نارنج
ترکیب اسانس های میانی:
شکوفه تنباکو ، فلفل ، قهوه ، آمیریس
ترکیب اسانس های پایه:
نعناع هندی ، خس خس

بر روی انوع عطر مردانه کلیک کنید و انواع عطر و ادکلن های مردانه در برندهای متفاوت با قیمت های متنوع ارزان و گران را مشاهده کنید.
در فروشگاه عطر عطرافشان، عطر ادکلن های زنانه و مردانه متنوع هستند. با کلیک بر روی هر کدام از عطرها مشخصات کامل و نظرات کاربران در مورد آن عطر قابل مشاهده است.


تاریخ : پنج شنبه 8 تير 1402
بازدید : 102
نویسنده : مدیر سایت

عطر و ادکلن مرسدس بنز مردانه


بعد از مطالعه کامل اطلاعات این عطر در این مقاله می توان برای اطلاع از قیمت ادکلن بر روی لینک نام عطر کلیک کنید. در سال 2012 برند مرسدس بنز، ادکلن مرسدس بنز مردانه را عرضه کرد. عطر های این کمپانی ساخت کشور آلمان هستند و شرکت مرسدس بنز عطر و ادکلن مرسدس بنز مردانه، را به بازار عطر و ادکلن عرضه کرد.
در ادامه به بررسی اسانس های این عطر مردانه می پردازیم:
مرسدس بنز مردانه در دسته عطرهای در رده بویایی رایحه های معطر دسته بندی می شود. این گروه بویایی شامل اسانس های متنوعی و جذابی است و اسانس های متعلق به این عطر را در ادامه بررسی می کنیم.
طبع این عطر مردانه خنک است. الیور کرسپ نام خالق این عطر است.
اسانس های این عطر:
اسانس اولیه عطر شامل اسانس های زیر است:
ترنج ، نارنگی ماندارین، لیمو ترش

اسانس میانی عطر شامل اسانس های زیر است:
بنفشه ، صمغ گالبانیوم، جوز ، فلفل

اسانس پایانی عطر شامل اسانس های زیر است:
نعناع هندی ، خس خس ، سدر
برای خرید انواع عطر لینک خرید عطر کلیک کنید.


تاریخ : پنج شنبه 8 تير 1402
بازدید : 127
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن مردانه آلفرد دانهیل بلک


دانهیل بعد از عرضه آلفرد دانهیل بلک در سال 2008 طرفداران برندش را شگفت زده کرد. عطر اورجینال آلفرد دانهیل بلک بعد از انتشار در بازار عطر، علاوه بر شگفتی که برای عطربازان به وجود آورد، به یک عطر پرفروش تبدیل شد و در قفسه عطرهای محبوب و پرطرفدار فروشگاه های عطر قرار گرفت. عطر و ادکلن مردانه آلفرد دانهیل بلک محصول کشور انگلستان است.
عطرسازان هنرمند و مشهوری برای خلق رایحه بینظیر این عطر تلاش کردند.
آلفرد دانهیل بلک Dunhill Black از عطرهای گروه بویایی چوبی معطر است و ترکیبات متنوع و جذابی دارد.
برای انوع عطر مردانه اصل به فروشگاه عطر مراجعه کنید. برای مشاهده اطلاعات کامل عطری که در این مقاله معرفی کردیم بر روی آلفرد دانهیل بلک کلیک کنید و از اطلاعات کامل عطر به همراه نظرات کاربران آن در مورد این عطر مطلع شوید.
اسانس اولیه عطر ترکیبی از گزنه است. اسانس میانی عطر ترکیبی از اسطوخودوس ، یاس است. اسانس پایانی عطر ترکیبی از روایح سدر ، چوب گایاک، جیر است. این عطر خنک است.


تاریخ : پنج شنبه 8 تير 1402
بازدید : 118
نویسنده : مدیر سایت

ر اصل مردانه بالدسارینی دل مار


یک عطر مردانه بسیار محبوب از برند بالدسارینی. بالدسارینی ادکلن بالدسارینی دل مار را در سال 2008 به بازار عطر و ادکلن چوبی ادویه ای معرفی کرد. اگر به عطرهای برند بالدسارینی علاقمند هستید بر روی نام عطر کلیک کرده و مشخصات آن را به طور کامل مطالعه کنید.
این برند مشهور و پرطرفدار یک برند ثبت شده در آلمان است. اگر از طرفداران عطرهای ساخت کشور آلمان هستید، بالدسارینی دل مار می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. در بالدسارینی دل مار ادکلن چوبی ادویه ای هستند. بالدسارینی دل مار از عطرهای خنک و با رایحه های فوق العاده جذاب است و انتخاب بسیار مناسبی برای علاقمندان این برند است. آلبرتو موریلاس از عطاران بسیار مطرح در عطرسازی است که این عطر را ساخت.
نت اولیه عطر:
ترنج ، نارنگی ماندارین، فلفل
نت میانی عطر:
سدر ، هل ، دارچین
نت پایانی عطر:
کهربا، نعناع هندی ، خس خس
برای انوع عطر مردانه بالدسارینی دل مار به فروشگاه عطر مراجعه کرده و برترین عطرهای برندهای روز جهانی را با تضمین اصالت و کیفیت کالا خریداری کنید. بر روی بالدسارینی دل مار کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این محصول را مطالعه کنید.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com