عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 17 خرداد 1400
بازدید : 137
نویسنده : مدیر سایت


عطرها قرن هاست که استفاده می شوند. زمانی که عطر توسط خانم‌ها استفاده شود، معمولا با نام پرفیوم (perfume) و زمانی که توسط آقایان استفاده شود با نام کالون (cologne) شناخته می شود. بهرحال انواع مختلفی از عطر در بازار موجود است. اسپری‌های بدن و عطرهای روغنی نیز از خودشان رایحه ی دلپذیری منتشر میکنند. نوع عطری که استفاده می کنید، تا مقدار زیادی تعیین کننده ی چگونگی استفاده از آن است.

عطر و یا اسپری بدن برای خانم ها

به آرامی عطر را به گردن خود اسپری کنید. شیشه ی آن را ۱۵ تا ۱۸ سانتی متر از گردن خود فاصله دهید و کمی چانه ی خود را بالا نگاه دارید. یک یا دو بار اسپری کنید.

مچ هر دستتان را برگردانید و یک بار عطرتان را اسپری کنید. شیشه ی آن را هنگام اسپری ۱۰ تا ۱۲ سانتی متر از مچتان فاصله دهید.

عطر را در فضای روبروی خود اسپری کرده و در آن راه بروید. فقط زمانی این کار را انجام دهید که پیش تر، از همین عطر استفاده کرده‌اید و هنوز از سری پیش رایحه ی عطر بر روی پوستتان وجود دارد. پس تنها چیزی که نیاز دارید تازه سازی عطرتان است.

عطر و یا اسپری بدن برای آقایان

عطرتان را یک یا دو بار بر روی استخوان ترقوه ی خود زیر گردنتان اسپری کنید. شیشه ی عطرتان را از ۱۸ سانتی‌متر دورتر نکنید.

عطر را به ران خود اسپری کنید. یک اسپری سریع به جلوی هر ران کافی است. رایحه ی آن در طول روز افزایش پیدا میکند.

عطرتان را به مچ دست خود اسپری کنید. شیشه ی آن را به فاصله ی ۱۰ سانتی متر از مچ هر دستتان نگاه داشته و یک بار اسپری کنید.
عطرهای روغنی

به پشت آویز گوشتان بزنید. ذره‌ای از عطر را به پشت هر گوشتان بمالید و اجازه دهید تا خشک شود.

به داخل مچ هر دستتان عطربزنید. برای یک اثر طولانی مدت تقریبا تمام داخل مچ دست خود را به عطرتان آغشته کنید.

عطرتان را بر روی گلوی خود بمالید. بین استخوان‌های ترقوه و بالای قفسه ی سینه محل خوبی برای آن است.

عطرتان را بر روی هر نقطه ی دارای نبض دیگری از بدنتان که می‌خواهید بکار ببرید. هرچه بیشتری استفاده کنید، رایحه ی قوی تری از بدن شما پراکنده می شود.
نکات:

پس از اسپری به مچ دست هایتان، آن‌ها را بهم نمالید.

همیشه پیش از استفاده عطر، با بخشی از پوستتان آنرا برای واکنش‌های آلرژیک تست کنید.

منبع : تبیان



:: برچسب‌ها: عطر ,
تاریخ : دو شنبه 17 خرداد 1400
بازدید : 149
نویسنده : مدیر سایت

بولگاری یکی از بهترین برندهای تولیدکننده عطر و ادکلن در جهان است که طی سالهای متمادی عطر و ادکلن های زنانه و مردانه زیادی روانه بازار کرده است. برند بولگاری یک شرکت ایتالیایی است که به اسم نام خانوادگی موسس آن کمپانی راه اندازی شد. بولگاری از جمله برندهای مطرحی است که همواره توجه ویژه ای به به سلایق مردان و زنانه عطر باز و عاشق عطر در سراسر جهان داشته است و همیشه روایح کاملاً به روزی تولید کرده اند.
بولگاری با تولید برترین نوع عطر زنانه و عطر مردانه، از روایح طبیعی و خاص در سرتاسر جهان همیشه فروش ویژه و خاصی را داشته و دارد.

بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم یکی از عطر های زنانه خاص از میان لیست طولانی عطرهای زنانه تولید شده بولگاری است.
عطر زنانه بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم یا BVLGARI - Jasmin Noir EDP در سپتامبر سال 2008 وارد فروشگاه های جهان شد. این ادکلن زنانه و خوشبو در یک شیشه مشکی رنگ بسیار مرموز اهداف محبت انگیز زیادی را دنبال می کند. ساختار این ادکلن زنانه شرقی گُلی است و بسیاری از دوستداران رایحه های گُلی را به خود جذب کرده است.
بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم عطری خاص و بسیار مناسب برای خانم های 25 تا 40 سال است. عطرسازان این ادکلن زنانه دو تا از برترین طراحان پرقدرت خانه عطرسازی بولگاری به نام های کارلوس بنایم Carlos benaim و صوفی لابه Sophie labbe است.
در طراحی بطری و جعبه عطر علاوه بر رنگ مشکی از رنگ بسیار شکیل و زیبای طلایی استفاده شده است. درب بطری عطر هم به رنگ طلایی و زیبا است. این بطری عطر زنانه در حجم 100 میل در شیشه و طراحی عطر اصل و و در شیشه های 100 میل با بسته بندی تستر عطر و 5 میل در شیشه های مینیاتوری عطر و بسته بندی شده است.
بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم بی شک یکی از محبوب ترین و به یادماندنی ترین عطرهای زنانه تولیدی بولگاری در دهه های اخیر است. عطری بسیار لطیف و زنانه با رایحه بسیار گرم و جذاب. ادکلن گرم و بسیار دوست داشتنی از ترکیب مجموعه مواد بسیار معطر و خاصی ساخته شده است.
مواد موجود در اسانس اولیه عطر اسانسهای ترکیبات سبز، گاردنیای یاسمنی است. این ترکیبات در همان ابتدای افشاندن عطر زنانه منتشر می شود. یاس و بادام روایح موجود در نت میانی عطر هستند. این روایح دقایقی بعد از محو شدن اسانس های اولیه شنیده می شوند. بعد از اسانس های میانی، بوی     دانه تونکا، مشک، کهربا، نعناع هندی، روایح چوبی و شیرین بیان شنیده می شود.
بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم، پراکندی بوی بالا و ماندگاری طولانیش را مدیون همین ترکیب روایح شگفت انگیز در کنار هم است.
بولگاری آکوا پور هوم، رایحه، ماندگاری، پخش بو ی مناسبی دارد.  قیمت عطر بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم را می توانید با مراجعه به فروشگاه عطر معتبر اینترنتی مشاهده کنید.
بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم را به عنوان یک عطر رسمی و شبانه بسیار مناسب به شما توصیه می کنیم. بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم بیشتر مناسب بانوان جوان است. بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم به عنوان عطر رسمی شناخته می شود.
بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم یک عطر زمستان گُلی بسیار خوشبو و گرم کننده مناسبی برای روزهای و شبهای سرد زمستانی است.



:: برچسب‌ها: عطر , ادکلن , عطر زنانه , ادکلن زنانه , ادو پرفیوم , بولگاری , قیمت عطر , فروشگاه عطر ,
تاریخ : جمعه 7 خرداد 1400
بازدید : 136
نویسنده : مدیر سایت

آيا مي‌دانيد عطر ي که انتخاب مي کنيد، مي تواند نشاني از شخصيت شما و حال و احوال دروني‌تان باشد. عطرها فقط رايحه‌اي خوشايند نيستند، اگر دقت کنيد مي توانيد حس و حالي را از ميان رايحه‌ها بيرون بکشيد.

به همین منظور،  اگر تا امروز از روانشناسي عطرها بي‌خبر بوديد و بدون توجه به اين موضوع انتخاب مي کردید، این مسئله را  در انتخاب‌های خود مورد توجه قرار دهید. در این صفحه جدیدترین عطرهایی که برای تابستان امسال به بازار عرضه شده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم:

Issey Miyake L'Eau D'Issey

شرکت « ایزی میاکی» شرکتی خوش‌نام در تولید عطرهای مختلف زنانه و مردانه است. اغلب عطرهای زنانه و مردانه‌ای که توسط این شرکت طراحی و تولید شده‌اند، رایحه سبکی دارند و پیشنهاد خوبی برای استفاده روزانه محسوب می‌شوند. شرکت ایزی میاکی، تابستان گذشته یک ست عطر زنانه و مردانه روانه بازار کرد که با استقبال خوبی روبه‌رو شد و برای تابستان امسال با محصولی تازه آمده است؛ ست زنانه و مردانه دیگری که رایحه میوه‌ها و خنکای دریا هم به آن اضافه شده است.
صاحبان شرکت ایزی میاکی می‌گویند:«زدن عطر جدید میاکی، مثل این است که نفس عمیق بکشید و در آب‌های اقیانوس شیرجه بزنید.» در تولید نسخه زنانه این عطر از گریپ فروت، میوه‌های استوایی و.. استفاده شده است و در نمونه مردانه عصاره چوب اضافه شده که باعث می‌شود، علاوه بر خنکی، کمی سبکی هم داشته باشد.  عطرهای معروف به عطر میوه‌ای مانند همین ست، بوی خنک و شیرینی دارند و برای روزهای تابستان توصیه می‌شوند. افرادی که از این عطرها استفاده می‌کنند، اغلب افراد خوش‌رو و خوش‌برخوردی هستند که سطحی از صمیمیت در رفتارشان وجود دارد. چنین رایحه‌ای بیشتر برای خانم‌ها توصیه می‌شود، مگر اینکه مثل این نمونه رایحه چوب به آن اضافه شده باشد.

DKNY Summer 2014 Donna Karan for women

طراح معروف، دونا کارن و صاحب شرکت DKNY با یک ست زنانه و مردانه در بازار عطر و ادکلن تابستان امسال حضور دارد. مجموعه‌ای با شیشه صورتی برای خانم‌ها و شیشه آبی برای آقایان؛ درحالی‌که روی هر دو شیشه تصویر آسمان‌خراش‌های نیویورک دیده می‌شود. در تولید نسخه زنانه این عطر از رایحه شکوفه‌های بهاری و گل‌ها استفاده شده و به همین دلیل در دسته عطرهای شیرین و سنگین با رایحه گل محسوب می‌شود، این عطر موردپسند خانم‌هایی واقع می‌شود که احساساتی هستند و روحیه‌ای بسیار لطیف و حساس دارند. در تولید نمونه مردانه این عطر از بوی گل‌ها استفاده شده اما با وجود  عصاره لیمو، چوب و چرم، از یک رایحه لطیف به بویی تلخ و شیرین تبدیل شده که آقایان خوش‌مشرب و با روابط عمومی بالا از این رایحه استقبال می‌کنند.

Escada Born in Paradise

شرکت اسکادا هم پیشنهاد تازه‌ای برای خانم‌ها دارد: « متولد پارادایز». در تولید این عطر از ترکیب عصاره گل و میوه‌های استوایی استفاده شده و به همین دلیل رایحه ترکیب بوی گل و میوه است که انتخاب خوبی برای شب‌های تابستانی محسوب می‌شوند. خانم‌هایی که به چنین رایحه‌ای علاقه دارند، افرادی مهربان، آرام و صبور هستند که می‌توانید به رفاقت و همراهی آنها اعتماد کنید. اسکادا این عطر را در سه اندازه، 30، 50 و 100 میلی‌لیتر همراه با لوسیون بدن تولید کرده است.

CK One Summer 2014 Calvin Klein

اگر به عطر و ادکلن علاقه دارید، حتما با CK One آشنایی دارید، عطری محبوب از شرکت کلوین کلاین که همچنان در روزهای تابستان محبوبیت و فروش بالایی دارد. امسال کلوین کلاین نسخه جدیدی از این عطر را عرضه کرده که خانم‌ها و آقایان می‌توانند به صورت مشترک از آن استفاده کنند و مرزبندی زنانه و مردانه ندارد. در تولید این عطر بیش از هر چیز از عصاره لیمو استفاده شده و به همین دلیل بویی کاملا خنک و نشاط‌آور دارد. کسانی که روحیه شاد و سرزنده‌ای دارند، بی‌شک با امتحان این عطر جدید، شیفته آن می‌شوند. شادابی، سرخوشی و نشاط، اولین حس هر کسی از استشمام این عطر خواهد بود؛ نشاطی که مرز زنانه و مردانه ندارد. این عطر برای خانم‌ها و آقایان زیر 30 سال توصیه می‌شود و فقط در یک سایز 100 میلی‌لیتر تولید شده است. شرکت کلوین کلاین، طرح شیشه را تغییر نداده ولی از رنگ سبز و زرد استفاده کرده که هم حال و هوای تابستانی دارد و هم یادآور مهم‌ترین اتفاق تابستان امسال است؛ جام جهانی  فوتبال در برزیل.

Hermes Terre d'Hermes Eau Tres Fraiche Hermes for men

آقایان خوش‌سلیقه و سخت‌گیر در انتخاب عطر، بی‌شک با محصولی خاص از هرمس فرانسوی آشنایی دارند : «تقه». عطر تلخ و سنگین مردانه که مطلوب همه نیست. شرکت هرمس برای تابستان امسال نسخه جدیدی از این عطر را تولید کرده که تلخی آن نسبت به نمونه قبلی کمتر است و برای استفاده از تابستان انتخاب بهتری است. در تولید این عطر از عصاره مرکبات با چوب و سدر استفاده شده است. آقایانی که رایحه «تقه» را برای ادکلن خود انتخاب می‌کنند، اغلب مردان جدی  ومتمرکز روی حرفه خود هستند.

منبع: بیتوته





:: برچسب‌ها: عطر ,
تاریخ : جمعه 7 خرداد 1400
بازدید : 131
نویسنده : مدیر سایت

نینا ریچی پرمیرژور

NINA RICCI - Premier Jour

ادکلن زنانه نینا ریچی پرمیرژور محصول قدیمی و بسیار پرفروش و پرطرفدار از برند نیناریچی است و رایحه ای گلی و هوس‌انگیز و بسیار اغواگر دارد. اکسیر عطر بسیار جادویی است، به طوری که بعد استفاده از آن دیگر نمیتوانید از آن بگذرید. رایحه عطر بسیار طبیعی و خنک است. این عطر گلی را روزندو متئو، کارلوس بنایم، صوفی در سال 2001 ساخته شد.

ظاهر عطر بسیار لطیف، ساده و شورانگیز و زنانه است. عطرسازان هنرمند این عطر زنانه در ساخت نینا ریچی پرمیرژور زنانه از ترکیبی از آمیزه‌ های وصف ناپذیر و لطیف زنانه مانند‌ نارنگی ماندارین و گل نخود در ترکیبات اسانس اولیه عطر استفاده کرده است. رایحه بسیار خوشبو و شگفت انگیز ارکیده در نت میانی عطر روی کار می آید. جدا ارکیده در کنار گاردنیای یاسمنی رایحه عطر را بسیار شگفت انگیز تر کرده است. نینا ریچی پرمیرژور در لایه انتهایی به طرزی وصف ناپذیر و فریبنده روایح وانیل، رایحه چوب، چوب صندل سفید و مشک را نشان می دهد.

نینا ریچی پرمیرژور یک عطر خنک و بهاری است. زمانی که شکوفه گلها و درختان باز می شود و گرمای بهاری را مطلوب تر می کند. این عطر زنانه خنک در روزهای گرم تابستانی هم بسیار پیشنهاد می شود. رایحه نینا ریچی پرمیرژور چنان شگفت‌انگیز و عامه پسند است که هیچ محدودیت سنی نمیتوان برای آن تعیین کرد. این عطر زنانه همانقدر که محبوب بانوان جوان است، محبوب خانم های جذاب میانسان و حتی نوجوان هم هست.

طراحی شیشه نینا ریچی پرمیرژور همانقدر که ساده است، دارای طراحی خاص و بسیاری زیباییست. رنگ پاستیلی و ملایم مایع عطر که در پیچ و خم شیشه عطر ریخته شده و دل هر بانویی را به آسانی می رباید.
اگر بخواهیم در مورد پخش بو و ماندگاری نینا ریچی پرمیرژور سخن بگوییم باید نمره قابل قبولی به این ادکلن زنانه بدهیم. نینا ریچی پرمیرژور بیشتر عطری روزانه مناسب استفاده در فعالیت های فردی و اجتماعی در طی ساعات روز است.
برای استفاده بهتر از نینا ریچی پرمیرژور و اینکه پخش بو و ماندگاری بهتری داشته باشد  و اینکه زمانی که آن را در محیطی استفاده می کنید، رد بوی قابل قبولی از خود به جا بگذارید، به نکات زیر توجه کنید:

1- عطر را بر روی نواحی نبض دار بدن اسپری کنید

اسپری عطر در نواحی مناسب بدن مثل پشت گوش، گردن، مچ دست و ... باعث پراکندگی مناسب تر رایحه عطر در فضا و ماندگاری طولانی تر می شود

2- عطر را حتماً بر روی پوست خودتان امتحان کنید

عطر  روی پوست های مختلف واکنش های مختلفی نشان می دهد، ممکن است روی پوست شما خوشبو نباشد.



:: برچسب‌ها: ادکلن زنانه , عطر , ادکلن , نیناریچی ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com