ادکلن مردانه دیویدف ادونچر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 17 ارديبهشت 1403
بازدید : 1
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن مردانه دیویدف ادونچر


عطر اصل مردانه دیویدف ادونچر محصول برند دیویدوف از کشور سوئیس است. دیویدوف این عطر بسیار خوشبو را در سال 2008 به بازار عطرهای گرم مردانه معرفی و عرضه کرد. ادکلن برند دیویدف ادونچر بعد از عرضه به فروشگاه های عطر سهم فروش خوبی بدست آورد.
عطر و بوی خوش این عطر از کنار هم قرار دادن روایح شگفت انگیز و خارق العاده ای خلق شده است. در ادامه این مقاله به شرح مشخصات بویایی عطر می پردازیم.
عطر دیویدف ادونچر از نظر بویایی در گروه عطرهای چوبی ادویه ای دسته بندی می شود. عطرهای چوبی ادویه ای در میان عطرهای مردانه جزء پرفروش ها و پرطرفدارها هستند. عطار این عطر آنتوان لی است. از عطارهای برجسته و پرتوان که عطرهای متنوعی در کارنامه عطرهای خود دارد. نام عطار یک عطر از مشخصات مهم در زمان خرید عطر است. بنابراین دقت کافی را داشته باشید. آنتوان لی هم در میان عطاران جهان جزء بهترین هاست.
بررسی اسانس های تشکیل دهنده دیویدف ادونچر:
بعد از اسپری اولین پاف از عطر، اولین بویی که احساس می شود، مجموعه ای از اسانس های ترنج ، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، فلفل ، چای ، چای میت هستند. این بوی نسبتاً قوی و تند، بعد از گذشت دقایقی کم کم محو و ناپدید می شود. بعد از محو اسانس اولیه عطر، دومین بویی که احساس می شود، مربوط به اسانس های میانی عطر هستند. ترکیب آمیزه های فلفل قرمز شیرین ، کنجد ، نت میانی عطر را تشکیل می دهند. بوی حاصل از ترکیب اسانس های میانی عطر، بعد از بروز، مدت بیشتری در فضا ماندگار می شوند. آخرین نت، اسانس های نت پایانی هستند. این اسانس ها زمان بیشتری می مانند. در نت پایانی این عطر با ترکیبی از آمیزه های مشک ، خس خس ، سدر روبرو هستیم.
طبیعت عطر:
دیویدف ادونچر یک عطر گرم است.
برای خرید عطر، بر روی خرید عطر اصل مردانه کلیک کنید و انواع ادکلن برند های مردانه از انواع برندهای ارزان قیمت تا عطرهای نیش گران قیمت را مشاهده کنید. در فروشگاه عطر عطرافشان، می توانید، انواع عطرها در برندهای متفاوت را مشاهده کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com