عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 15 مهر 1400
بازدید : 124
نویسنده : مدیر سایت

 عطرهای سال ۲۰۱۳ را بشناسید

عطرهای سال ۲۰۱۳ , آشنایی با عطرهای سال ۲۰۱۳
امروزه بسیاری از افراد بخشی از در آمد ماهانه یا سالیانه خود را به خرید لباس و لوازم بهداشتی اختصاص می دهند؛ خرید عطر و ادکلن هم از این قاعده مستثنا نیست و انتخاب رایحه ای متناسب با فصل و سلیقه افراد هم دغدغه ای است که شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد اما برای رسیدن به هر آنچه که با سلیقه و هزینه فرد هماهنگی داشته باشد کمی کارتان پیچیده تر می شود. در این شماره سعی کردیم رایحه های جدیدی که قرار است برای سال ۲۰۱۳ ویترین عطرفروشی ها را از آن خود کنند به شما معرفی کنیم تا با آنها آشنا شوید.

● بوی خوش تمشک و هلو
Gucci Guilty Black pour femme Gucci for women

رایحه ای خوشبو و اغواکننده و جسور که برگرفته از میوه های تمشک و هلو، فلفل صورتی و یاس بنفش است که ردپای نعناع هندی و کهربا، رایحه این عطر را جزء دسته بوهای گرم و دلنشین قرار می دهد. این عطر یکی از جدیدترین رایحه های سال ۲۰۱۳ است با بویی شبیه رایحه گوچی گیلتی نمونه قدیمی ترش. اما چیزی که بیشتر در این رایحه احساس می شود جسارت و هیجانی است که به فرد منتقل می شود. گوچی با رایحه گیلتی بلک پور می تواند قدرتمندانه گوی سبقت را از دیگر رقبایش برباید.

● گلی برای خانم های جوان
See bye chole

عطری متفاوت و جدید که برای خانم های جوان پیشنهاد مناسبی است که chole این رایحه را در بهار ۲۰۱۳ ارائه خواهد داد. رایحه ای گلی با ترکیبی از گریپ فروت، رز ،شکوفه پرتقال و وانیل که طراحی شیشه شبیه آن به قفس پرنده ای است که در انتظار آزاد شدن است.

● یادآور شرق
One Desire – Dolce &Gabbana

دولچه گابانا جدیدترین شاهکار رایحه های عطری اش را به خانم ها اختصاص می دهد تا تحولی شگرف و چشمگیر در میان رایحه های زنانه ایجاد کند و حس برتری اش را نسبت به رایحه های دیگر به رخ بکشد؛ اگر از دوستداران رایحه هایش باشید قطعا می دانید که دولچه گابانا همیشه رایحه هایی است که طرفداران وفاداری دارد و طراحانش حرفی برای گفتن دارند؛ شرقی و ترکیب ظریف ترنج، ماندارین نارنجی، زنبق زرد، چوب صندل، وانیل، دارچین، کارامل و مشک سفید این عطر را به رایحه ای خاص برای خانم ها تبدیل می کند که در بهار ۲۰۱۳ در ۳ سایز ۳۰،۵۰ و ۷۰ میل ارائه خواهد شد.

● خستگی را پاک کنید
Elle Marchesa iris bag

رایحه ای الهام گرفته از بوی گل های زنبق، یاس بنفش، فریزیا که در سپتامبر ۲۰۱۲ با بسته بندی با عظمت و پرزرق وبرق عرضه شد که طراحی اش شبیه کیفی دستی از جنس کریستال است که خود مهر تایید متفاوت بودنش است. ظرافت ماهرانه طراح در ترکیب درون مایه های این عطر توانسته رایحه متفاوت این عطر را به عنوان یک رفع کننده خستگی در میان رایحه های دیگر برجسته تر کند.

● همراهی مرکبات و چوب
Lamour Lalique

اگر از آن دسته بانوانی هستید که به رایحه های چوبی علاقه مندید، رایحه این عطر که آمیخته ای بین مرکبات و چوب های معطر است، می تواند انتخاب منحصربه فردی برایتان باشد. همچنین ردپای شکوفه ترنج، گل رز، یاسمن، چوب سرو و صندل بویی ترش متمایل به رایحه ای چوبی دارد که از جدیدترین های سال ۲۰۱۳ خواهد بود.

● شعری کلاسیک
Libellule crystal

رایحه ای شاعرانه و کلاسیک که در طراحی بطری اش از سنجاقکی الهام گرفته شده که برای استراحت به یک مکان کریستالی پا گذاشته است؛ سنجاقک نماد حشره ای است باشکوه و جلال و سبک وزن با ظاهری شکننده و ظریف که در این عطر به عنوان درپوش استفاده شده است. دسته گلی مجلل از گل های رز، یاس سفید، یاسمن، گل شب بو و یادداشت هایی از شاه توت و گلابی وحشی در کنار بوی شیرین وانیل و مشک سفید و چوب صندل رایحه کلاسیک و شاعرانه ای است که موردپسند مشکل پسندان قرار خواهد گرفت.


● سفر به دنیای دیگر
Gucci Guilty Black pour home for men

رایحه ای برگرفته از مرکبات و چوب که احساس تازه بودن را به آقایان خوش پوش منتقل می کند. عطر و بویش بدون اغراق حواس تان را از دلمشغولی های روزانه دور می کند و نیروی به کار رفته اسانس اسطوخودوس اعتمادبه نفس جوانی را در ذهن تداعی خواهد کرد. یکی از مشخصه های برجسته این عطر مردانه آمیخته شدن نعناع هندی با چوب سدر است که آن را به عطری پرشورتر و پرانرژی تری نسبت به رایحه گوچی گیلتی قدیمی ترش تبدیل کرده است که در اوایل سال ۲۰۱۳ در ۲ سایز ۵۰ و ۹۰ میل عرضه خواهد شد.

منبع : بیتوته



:: برچسب‌ها: عطر ,
تاریخ : پنج شنبه 15 مهر 1400
بازدید : 146
نویسنده : مدیر سایت

چگونه هدیه ای مناسب برای آقایان تهیه کنیم؟

هدیه ای مناسب برای آقایان

هر چند هیچ هدیه مناسبی وجود ندارد که به وسیله آن بتوان تمام آقایون را راضی نگه داشت، امااین ۶ نکته شما را با ذهنیت خرید هدیه آشنا می کند و به شما کمک می کند هدیه ای را برایشان انتخاب کنید که از ته دل آنرا دوست بدارند.

 معمولاً خریـدن کادو برای آقـایـون کــار ساده ای نیست؛ اما باید به این فکر باشیم که معمای "چه چـیز می تـوانـم بـه او هـدیـه بـدهـم کـه دوسـت داشته باشد؟ " را به هر نحوی که شده حل نماییم.

اگر همسری دارید که هر چیزی که فکرش را می کنید، دارد ( البته بجز یک لامبورگینی نیم میلیون دلاری )، یا یک برادر که هر روز سرگرمی هایش را تغییر می دهد، و یا پدری که به شما می گوید هیچ چیز نمی خواهد برایش بخرید – به ویژه چیزهایی که خیلی دوست می دارد – بنابراین در این شرایط، تهیه کادوی مورد علاقه هر یک از افراد مذکور، کار واقعا چالش آمیزی است.

هر چند هیچ هدیه مناسبی وجود ندارد که به وسیله آن بتوان تمام آقایون را راضی نگه داشت، اما این ۶ نکته شما را با ذهنیت خرید هدیه آشنا می کند و به شما کمک می کند هدیه ای را برایشان انتخاب کنید که از ته دل آنرا دوست بدارند.

 
1 - به کارایی فکر کنید نه به احساساتی که القا می کنند

پروفسور " مارگارت راکر " دارای دکترای روانشناسی و متخصص در امور هدایا، معتقد است که: " در روابط میان جنس های مخالف، باید به این نکته توجه داشت که آقایون تصور می کنند کادو تنها یک مبادله اقتصادی است. " در حالی که ممکن است یک خانم از خانه ای پر از گل رز حیرت زده شود، یک مرد، بیشتر از هدیه ای خوشش می آید که بتواند آنرا نگهداری کرده و از آن استفاده کند. حالا به نظرتان چوب های بیلیاردی که ستاره های زیبا روی آن نقاشی شده باشند، و یا یک جفت دمپایی رو فرشی جدید چطور است.

 2 - ببینید چه می خواهد

 همانطور که می دانید خانم ها زمانی که کادویی را می خواهند معمولا در لفافه به آن اشاره می کنند و سعی می کنند با اشاره غیر مستقیم توجه آقایون را به سمت آن جلب کنند، اما آقایون هیچ علاقه ای به انجام این کار ندارند، آنها دقیقا چیزی را که می خواهند، به زبان می آورند.

 به جای اینکه وقت خود را تلف کنید و به دنبال یک " سورپرایز " برای آنها باشید، فقط چیزی که آنها می خواهند را برایشان تهیه کنید و خواهید دید که این مطلب آنها را بیش از پیش خوشحال می کند.

 نکته اصلی در اینحا این است که ببینید او چه می خواهد و همان را برایش تهیه کنید، نه چیزی که خودتان دوست دارید را بخرید. ( یا چیزی که فکر می کنید برایش مناسب است )

 3 - به علایق او توجه کنید

 ما به دنبال خرید کادویی کاربردی برای آقایون هستیم به همین دلیل باید مطمئن شویم که او به آن علاقه دارد. اگر احساس می کنید به ورزش علاقه دارد، می توانید برایش بلیت های یک مسابقه ورزشی را که دیگر در بازار موجود نیستند را خریداری کنید و یا وسایل ورزشی خاطره آمیز ( مثلا توپ فوتبالی که عکس تیم قهرمان مورد علاقه اش روی آن حک شده باشد ) را برایش تهیه کنید.

 مردی که باغبانی را دوست داشته باشد، یک وسیله باغبانی و یا یگ گیاه کمیاب، او را بیش از پیش خوشحال خواهد کرد. آیا او به تماشای فیلم علاقمند است؟ شاید یک DVD Player و یا سیستم صوتی دالبی و یا حتی چند تا CD و DVD برایش جالب تر از هر وسیله ی دیگری باشد.

4 - از هدایای معمولی پرهیز کنید

 این قانون همانطور که برای خانم ها کاربرد دارد، در مورد آقایون نیز صحت دارد. بیشتر مردم، از جمله آقایون، هیچ ارزشی برای کادوهای رایج و پیش پا افتاده قائل نیستند.

این قبیل هدایا، مانند: جوراب و لباس زیر که هر سال به او می دهید به عنوان کادوهایی " کم ارزش " شناخته می شوند و طرف مقابل احساس می کند که شما برای تهیه آنها هیچ تلاشی نکرده و هیچ زحمتی به خودتان نداده اید؛ به گفته " راکر " همه این نوع کادوها به یک چشم دیده می شوند.

راکر می گوید: " اگر هدیه مورد نظر شما، همان کادویی باشد که در جا رختی نگهداری می کنید، می توانید آنرا به هر کسی که می خواهید بدهید و ارزش خاصی نخواهد داشت. "

 5 - چیز جالبی در آن وجود داشته باشد

هر چند تعداد بسیار زیادی از آقایون برای یک کادوی کاربردی ارزش بسیار زیادی قائل می شوند (یک دست لباس کار جدید، لوله آبیاری، و …) اما اگر بخواهیم کلی صحبت کنیم، آقایون بیشتر کادویی را دوست می دارند که برایشان جالب باشد.

البته اینجا یک استثنا هم وجود دارد و مربوط می شود به کسانی که دارای درآمد ثابتی هستند و سن و سالی از آنها گذشته؛ که در این مورد آنها بیشتر چیزی که در حال حاضر به آن نیاز دارند را ترجیح می دهند.

 باید چیزی را پیدا کنید که آقایون از آن استفاده کنند، اما در عین حال استفاده کردن از آن نیز برایشان جالب باشد. هدیه شما نباید چیزی باشد که تنها به درد کار بخورد؛ برای مثال اگر برای یک مرد، یک ست کامل جعبه ابزار بخرید، مثل این است که برای یک خانم جارو برقی بخرید، مگر اینکه آقا عاشق مکانیکی باشد و شما هم همان جعبه ابزاری را برایش تهیه کنید که مدتها به دنبالش بوده.

6 - از عقلتان هم کمی استفاده کنید

 آقایون هم بدشان نمی آید که احساس دوست داشته شدن بکنند؛ یک هدیه متفکرانه به راحتی می تواند در آنها احساس عشق و پشتیبانی را بیدار کند. اما به راستی چه چیز باعث می شود یک کادو متفکرانه جلوه کند؟ پیدا کردن چیزی که او دوست می دارد و به آن علاقمند است.

 هر چند وقت یکبار هم می توانید کادویی به او هدیه دهید که خودتان برایش درست کرده باشید، مثل تابلویی که بر روی آن تصویر مورد علاقه اش را نقاشی کرده اید، و یا یک جعبه پر از شیرینی های خانگی که دوست می دارد.

 

منبع: تبیان

 


تاریخ : پنج شنبه 15 مهر 1400
بازدید : 140
نویسنده : مدیر سایت

پیشنهادهایی برای هدایای روز زن و مادر برای شما آورده ایم.

 عطر و ادکلن

اگر بخواهید به سراغ مطمئن ترین هدیه برای خانم ها برویم، عطر و ادکلن را به شما پیشنهاد می ‌کنیم. اگر عطر و ادکلن کسی که دوست دارید را بو کرده باشید، حتما می دانید که چه نوع بوی عطر را می ‌پسندند. عطر شیرین و خنک دوست دارند یا عطر تلخ با بوی گرم؟

 هدیه روز زن, هدایای روز مادر

عطر و ادکلن مطمئن ترین هدیه برای خانم ها در روز زن می باشد

 طلا و زیورآلات

این یک هدیه بسیار خوب برای خانم ها محسوب می شود، بسته به میزان پولی که دارید می توانید خرج کنید شما می توانید از بدلیجاتی که با سنگ های زیبا کار شده اند استفاده کنید.

 لوازم آرایشی و بهداشتی

سعی کنید از مارک ها و مدل هایی که استفاده می کنند و با پوستشان سازگاری دارد بخرید.

ساعت مچی

معمولا ساعت مچی انتخاب افرادی است که به دنبال هدیه لوکس برای خانم ‌ها هستند. ساعت مچی جزو هدیه های جذاب محسوب می ‌شود.

 
هدایای روز زن,هدیه روز مادر

ساعت مچی جزو هدیه های جذاب روز مادر و روز زن محسوب می ‌شود

 کیف و کفش

برای کسانی که می خواهند یک هدیه کاربردی برای یک خانم بخرند، که بتواند هر روز از آن استفاده کنند، کیف و کفش گزینه خوبی است. خانم ها هر روز از کیف و کفش استفاده می کنند پس کیف و کفش نو همیشه خوشحال شان می ‌کند.

 راهنمای خرید هدایای روز زن, اصول خرید هدایای روز مادر

کیف و کفش یک هدیه کاربردی برای خانم ها است

 کتاب های معروف

اگر مادر یا همسرتان اهل مطالعه است خرید کتاب از بهترین گزینه ها برای روز زن می باشد.

عینک آفتابی

عینک آفتابی یکی دیگر از هدیه های شیک روز مادر است که می توانید به مادر خوش تیپ و باکلاس خود هدیه کنید.
 
مهارت خرید هدایای روز زن,ایده هایی برای خرید هدایای روز زن

عینک آفتابی یکی دیگر از هدیه های شیک روز مادر است

 نقاشی کودکانه

اگر فرزند کوچک دارید به او پیشنهاد دهید که نقاشی زیبا با رنگ آمیزی برای مادرش بکشید و با یک شاخه گل به مادرش تقدیم کند.

https://www.beytoote.com/housekeeping/sundries/women-day3-gifts3-mother3.html

 



:: برچسب‌ها: عطر و ادکلن ,
تاریخ : پنج شنبه 15 مهر 1400
بازدید : 141
نویسنده : مدیر سایت

مدتهاست بحث كالاهاي چيني نه تنها دامن مصرف كنندگان ايراني كه سلامت اقتصاد جهاني را تحت الشعاع خود قرار داده است . خرد و كلان جامعه در هر خريد با كالاهاي غير اورجينال ، فيك ، مشابه و اخيرا Hi Copy  مواجه اند .

دامنه اين كالاها گستره بزرگي از مواد اوليه ، محصولات صنعتي ،  لوازم خانگي ، مواد غذايي و محصولات آرايشي و بهداشتي را در برگرفته و حتي صلوات شمار و قبله نما و مهر و تسبح و جانماز چيني هم در اين سبد ديده مي شود .

در حوزه عطر هم مدتي است كه فروشندگان كنار خيابان و حتي برخي فروشگاه ها در پاساژهاي معتبر فروشندگان بالقوه عطرهاي تقلبي يا به اصطلاح Fake هستند . مشكل از آنجا آغاز مي شود كه بيش از نود و نه درصد برندهاي عطر ساز هيچ نمايندگي رسمي در ايران نداشته و عطرهاي موجود كه عمدتا از طريق امارات وارد بازار مي شود پروسه رايج و قانوني ترخيص ، اخذ مجوز وزارت بهداشت و سازمان هاي قانوني را طي نمي كنند .

شرايط تحريم ، قرارگيري عطر در دسته كالاهاي لوكس ، عوارض گمركي قابل توجه و عدم تخصيص ارز كافي و با قيمت دولتي عمده عامل ورود بي رويه اين كالاهاست كه بدون نظارت مال مردم و در پاره اي موارد جان شهروندان را تهديد مي كند .

فراموش نكنيد كه اين عطرها حتي در خود كشور چين هم  تقلبي محسوب مي‌شود. يعني عطري كه در لواي يك برند معروف در چين توليد شده است تحت ليسانس آن برند و يا با اطلاع و هماهنگي اش نبوده است . و اصولا هيچ يك از برندهاي خوش نام عطري با دو يا چند كيفيت متفاوت توليد نمي كنند .

نحوه تشخيص نسخه تقلبي عطر

چيزي كه مدتي است در زبان فروشندگان ناآگاه و يا عامدا گفته مي شود اين است كه كدام نسخه را مي خواهيد سفارش اروپا يا سفارش عرب .من معناي دقيق سفارش عرب يا اروپا را تشريح مي كنم . واردكنندگان و نمايندگي هاي رسمي فروش برندهاي مختلف براي تامين كالاهاي خود فرمي را براي توليده كننده ارسال مي كنند كه مشهور به فرم سفارش كالاست .

بر اساس قوانين داخلي بسياري از كشورها توليد كننده براي كسب مجوز فروش كالاي خود در هر كشور موظف به رعايت قوانيني است كه حق مصرف كننده بخشي از آن است . از جمله اين قوانين چاپ اطلاعات محصول و بروشورهاي نحوه استفاده به زبان كشور مقصد فروش است .

بنابراين عطر سفارش عرب يعني عطري كه مقصد فروش آن يكي از كشورهاي عرب زبان بوده و به صورت قاچاق يا در قالب كالاي همراه مسافر از كشور مقصد فروش خارج و در كشور ديگري ارائه شده است . نكته اين جاست كه عطري با چاپ عربي بر روي جلد خود هيچ تفاوتي با عطري با چاپ لاتين در كيفيت ندارند و طرح اين موضوع از سوي فروشندگان يا مبتني بر ناآگاهي فروشنده است و يا قصد فريب خريدار نا آگاه . اتفاقا اي كاش مي شد عطري با چاپ فارسي و عبارت صرفا براي فروش در جمهوري اسلامي ايران وجود داشت .

چون معني اين نوشته دقيقا صحت كالا ، رعايت كليه جوانب فني در توليد و توزيع ، ضمانت بازگشت كالا در صورت احراز شرايط عدم كيفيت و موارد مشابه است . البته تا سالها بعد هم فكر نمي كنم چنين اتفاقي بيفتد چرا كه يكي از قوانين وزارت بهداشت براي ارائه پروانه فروش محصول ارائه فرمولاسيون دقيق محصول توسط توليد كننده است . بنابراين به نظر نمي رسد تا زماني كه كالاي قاچاق بازار فروش عطر را اشباع كرده هيچ توليد كننده اي علاقه اي به اعطاي نمايندگي رسمي و رعايت اصول پروانه فروش محصول در ايران نخواهد داشت .


دوباره تاكيد مي كنم عطرهاي چيني هيچ ارتباطي با كمپاني‌هاي اصلي و مطرح عطرسازي ندارند و صرفا كالاهاي تقلبي هستند . بحث اورجينال و تقلبي بودن را هميشه داشته‌ايم ولي حدود سال‌هاي 90 تا 94 ميلادي تكنولوژي وارد مراحل تازه‌اي شد و انواع محصولات تقلبي، مشابه و حتي بازيافتي به بازار راه پيدا كرد. تا چند سال پيش گاهي مردم از كنار خيابان عطرهاي بازيافتي مي‌خريدند و خودشان نمي‌دانستند.

بازيافتي براي عطرها كلمه غريبي است ولي واقعيت دارد. شيشه عطرهايي كه تمام مي‌شد و مردم به سطل آشغال مي‌انداختند گاهي دوباره سر از چرخه مصرف درمي‌آورد. يعني افراد سودجويي بودند كه شيشه‌هاي خالي را از زباله‌جمع‌كن‌ها مي‌خريدند. هر شيشه هم بسته به اينكه چقدر سالم و تميز باشد يا چه برندي باشد قيمتش فرق مي‌كرد.

شيشه‌ها دوباره با مواد تقلبي پر مي‌شد و با قيمت ارزان‌تر كنار خيابان به فروش مي‌رسيد.بعضي عطرهاي تقلبي ظاهر مشابه اصل دارند و كاملا شبيه‌ اصل هستند. بايد حواسمان باشد كه مارك‌هاي معروف بيشتر از مارك‌هاي گمنام احتمال دارد انواع مشابه و تقلبي داشته باشند. اين شباهت گاهي آنقدر زياد است كه حتي فروشنده  هم نمي‌تواند تشخيص بدهد. دليلي ندارد مارك‌هاي گمنام را كسي به صورت تقلبي توليد انبوه كند چون كسي آنها را نمي‌شناسد اما مارك‌هاي معروف چون طرفدار بيشتري دارند بيشتر در معرض سوءاستفاده هستند.

گاهي ممكن است يك عطر تقلبي مشابه اصل را با قيمت به ظاهرخيلي مناسب به شما عرضه كنند و ادعا شود كه همان عطر اصلي است. فراموش نكنيد طلاي گرمي 140 تومن را نمي شود 70 تومن خريد. شما يك محصول دربسته مي‌خريد و داخل آن را نمي‌بينيد. تستر هم هست ولي گاهي ممكن است تستر اصل را به شما نشان بدهند و كالايي كه مي‌خريد تقلبي باشد.

در كل بهترين روش براي تشخيص عطر تقلبي و اصل اين است كه از كنار خيابان يا فروشگاه‌هايي كه نمي‌شناسيد خريد نكنيد. وقتي شما فروشگاه را بشناسيد با خيال راحت خريد مي‌كنيد و نياز به تشخيص نيست. به اين اعتماد نكنيد كه از كيش مي‌خريد يا در يك پاساژ بزرگ خريد مي‌كنيد. بايد مغازه را بشناسيد و مطمئن باشيد فروشگاه معتبري است.

نمي‌توانيم بگوييم از كجا مي‌توانيد بفهميد عطري كه مي‌خريد اصل است ولي مي‌گوييم از كجا مي‌توانيد بخريد.بعضي‌ها مي‌گويند از غلظت، بو، رنگ ماده و تكان دادن شيشه مي‌شود اصل و تقلبي بودن عطر را تشخيص داد يا بايد نگاه كنيد كه عدد floz  كه روي شيشه درج شده چند است. اين باورها درست نيست و نمي‌شود به آنها استناد كرد.

غلظت‌ عطرهاي مختلف با هم تفاوت دارد. عطرها براي موقعيت‌هاي مختلف ساخته مي‌شوند و موارد مصرف خاص دارند. همه عطرها ماندگاري، پخش بو و ويژگي‌هاي يكسان ندارند كه بتوان به آن استناد كرد يا نسخه كلي براي عطرهاي اصل و تقلبي پيچيد بلكه تشخيص آن تجربه مي‌خواهد. يا كيفيت درب و بسته بندي و چاپ در نسخه هاي تقلبي جديد آنقدر مطابقت با اصل دارد كه تشخيص سره از ناسره ممكن نيست .

البته منظور ما كپي‌هاي درجه 4 و 5 نيست كه با مقايسه ظاهر هم قابل تشخيص است ولي كپي درجه يك و دو براي هر كسي قابل تشخيص نيست. شناسنامه يا كدي كه قابل چك كردن در سايت باشد هم در مورد عطرها مثل برندهاي پوشاك وجود ندارد. ما سعي مي كنيم هر از گاهي تجربه خود را در تشخيص اصل يا تقلبي بودن يك محصول با شما در ميان بگذاريم شبيه آنچه در لينك زير خواهيد ديد .

 

منبع بیتوته



:: برچسب‌ها: عطر ,
تاریخ : شنبه 6 شهريور 1400
بازدید : 146
نویسنده : مدیر سایت

عطر مردانه بولگاری پور هوم اکستریم

ادو تویلت بولگاری پور هوم اکستریم Pour Homme Extreme تولید ایتالیا در سال 1999 است. بولگاری برند تولید کننده این عطر، بولگاری پور هوم اکستریم را در گروه بویایی چوبی معطر عرضه کرد. عطر مردانه بولگاری پور هوم اکستریم از ترکیب آمیزه های چوبی معطر بسیار معطر و خوشبوی ترنج، بهار نارنج، اسطوخودوس، گریپ فروت، برگ درخت نارنج، گشنیز، صمغ گالبانیوم، چای در نت اولیه عطر، اقاقیای برزیلی، رز، هل، درخت نراد، فلفل، چوب گایاک در نت میانی و مشک، خزه درخت بلوط، سدر، زنبق، چوب صندل سفید در نت پایانی عطر به وجود آمده است. علاقمندان به این عطر برای خرید ادکلن اورجینال بولگاری پور هوم اکستریم به فروشگاه اینترنتی ادکلن اورجینال مراجعه کنند. عطرساز برجسته این عطر مردانه ژاک کاوالیه، نام داشت.

ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور هوم مارین

ادو تویلت بولگاری آکوا پور هوم مارین Aqva Pour Homme Marine محصول ایتالیا در سال 2008 است. بولگاری برند تولید کننده این عطر، بولگاری آکوا پور هوم مارین را در گروه بویایی معطر آبزی عرضه کرد. ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور هوم مارین از ترکیب آمیزه های معطر آبزی و ترکیب اسانس های زیر به وجود آمده است.

اسانس اولیه: نارنگی ماندارین، بهار نارنج، گریپ فروت، برگ درخت نارنج
اسانس میانی: آب دریا، رزماری، جلبک دریایی
اسانس پایه: کهربا، سدر
علاقمندان به این عطر برای خرید عطر اینترنتی بولگاری آکوا پور هوم مارین به فروشگاه عطر مراجعه کنند. عطرساز برجسته این ادکلن مردانه ژاک کاوالیه، نام داشت.

ادو تویلت مردانه بولگاری آکوا پور هوم

ادو تویلت مردانه اصل بولگاری آکوا پور هوم از محصولات محبوب و پرفروش برند بولگاری است و ساخت کشور ایتالیا است. بولگاری آکوا پور هوم در 2005 به بازار عطرهای خنک مردانه معرفی و عرضه شد.
عطرسازان مجموعه بولگاری برای ساخت رایحه بینظیر این عطر و ادکلن مردانه از روایح سحرآمیز و هوس انگیزی استفاده کردند. قرارگیری انواع روایح معطر آبزی در کنار یکدیگر و خلق رایحه بسیار خوشبو و شیک که ساختار عطر را تشکیل می دهند. بولگاری آکوا پور هوم در همان ابتدا با رایحه نارنگی ماندارین، پرتقال، برگ درخت نارنج در نت اولیه عطر آغاز می شود. در نت میانی به رایحه اسطوخودوس، جلبک دریایی، گل پنبه می رسد و در نت پایانی با رایحه کهربا، نعناع هندی، سدر، روایح چوبی، سالویا اسکلاریا پایان یافته و رایحه ای اصیل و خوشبو خلق می کند. برای خرید عطر ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور هوم به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کرده و با اطمینان خرید کنید.

ادو پرفیوم مردانه بولگاری من این بلک اسنس

عطر بولگاری من این بلک اسنس محصول 2017  ایتالیا است. این عطر در گروه عطرهای گرم طبقه بندی می شود. عطاران مشهور و حرفه ای کمپانی بولگاری این عطر اصل را از ترکیب آمیزه های معطر شرقی ادویه ای ساختند. ترکیب بسیار خارق العاده و جذاب از اسانس های معطر ادویه جات معطر، رام (نوشیدنی) و مشک، گل‌های معطر و صمغ گیاهی، چوب گایاک، روایح شرقی در کنار یکدیگر. خرید عطر مردانه اصل بولگاری من این بلک اسنس تنها از فروشگاه اینترنتی ادکلن اورجینال امن و مطمئن توصیه می شود.

بولگاری آمبرو

ادکلن برند مردانه بولگاری آمبرو Ambero دارای طبع گرم و در گروه بویایی شرقی چوبی دسته بندی می شود. بولگاری کمپانی سازنده عطر، آن را در سال 2016  و در کشور ایتالیا عرضه کرد. خرید عطر و ادکلن بولگاری آمبرو را به شما توصیه می کنیم. ادکلن مردانه بولگاری آمبرو از کنار هم قرار دادن اسانس های زنجبیل، فلفل صورتی، زعفران، صمغ کندر و و به وجود آمده است. بر روی نام عطر کلیک کنید و قیمت ادکلن بولگاری آمبرو را مشاهده کنید.

مردانه بولگاری بی ال وی پور هوم (بلگاری بلو مردانه)

ادکلن مردانه اصل بولگاری بی ال وی پور هوم  یکی از محصولات برتر و پرفروش برند بولگاری است. بولگاری بی ال وی پور هوم (بلگاری بلو مردانه) در2001  به بازار عطرهای خنک مردانه معرفی و عرضه شد.
کمپانی بولگاری برای خلق رایحه این ادکلن اصل مردانه از آمیزه های متفاوتی استفاده کرد. چیده شدن انواع روایح چوبی ادویه ای در کنار یکدیگر و خلق رایحه محشر. بولگاری بی ال وی پور هوم (بلگاری بلو مردانه) در همان ابتدا با روایح هل، زنجبیل در نت اولیه عطر آغاز می شود. در نت میانی به روایح گل تنباکوی سفید، سرو، تنباکو می رسد و در نت پایانی با روایح مشک، سدر، چوب صندل سفید خاتمه می یابد و رایحه ای بینظیر و خارق العاده را خلق می کند. برای خرید ادکلن مردانه بولگاری بی ال وی پور هوم (بلگاری بلو مردانه) به فروشگاه عطر مراجعه کرده و یک خرید اینترنتی عطر و امن را تجربه کنید.

ادو تویلت مردانه بولگاری من

عطر بولگاری من BVLGARI محصول ایتالیا است. این برند، بولگاری من را در سال 2010  به بازار عطرهای معتدل مردانه عرضه کرد. بولگاری این ادکلن اورجینال را از ترکیب آمیزه های بسیار لطیف شرقی چوبی خلق کرد. ترکیب بسیار خارق العاده و جذاب از اسانس های معطر ترنج، لاله مردابی، برگ بنفشه، گلابی و کهربا، خس خس، چوب صندل سفید، روایح چوبی، چوب کشمیر، گیاه ناگارموتا و لوبان، مشک، کهربا، عسل در کنار یکدیگر. خرید عطر اصل مردانه بولگاری من تنها از فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن امن و مطمئن توصیه می شود.

بولگاری من اکستریم

عطر مردانه بولگاری من اکستریم Bvlgari Man Extreme دارای طبع خنک و در گروه بویایی چوبی معطر دسته بندی می شود. برند سازنده این عطر بولگاری  است. این عطر محصول سال 2013  ایتالیا است. خرید ادکلن اصل بولگاری من اکستریم را به شما توصیه می کنیم. ادکلن مردانه بولگاری من اکستریم از کنار هم قرار دادن اسانس های ترنج، گریپ فروت، کاکتوس و کهربا، فریزیا، هل و لوبان، خس خس، روایح چوبی به وجود آمده است. قیمت روز ادکلن بولگاری من اکستریم را با کلیک بر روی نام عطر مشاهده کنید.

عطر مردانه بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی)

ادو پرفیوم بولگاری من این بلک Bvlgari Man In Black تولید ایتالیا در سال 2014 است. بولگاری برند تولید کننده این عطر، بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی) را در گروه بویایی شرقی گلی عرضه کرد. ادکلن مردانه بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی) از ترکیب آمیزه های شرقی گلی بسیار معطر و خوشبوی تنباکو، ادویه جات معطر در نت اولیه عطر، زنبق، چرم، گل مریم در نت میانی و دانه تونکا، لوبان، چوب گایاک در نت پایانی عطر به وجود آمده است. علاقمندان به این عطر برای خرید آنلاین عطر بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی) به فروشگاه اینترنتی ادکلن اورجینال مراجعه کنند. عطرساز برجسته این عطر مردانه آلبرتو موریلاس، نام داشت.

ادکلن مردانه بولگاری آکوا آمارا

ادو تویلت بولگاری آکوا آمارا Aqva Amara محصول ایتالیا در سال 2014 است. بولگاری برند تولید کننده این عطر، بولگاری آکوا آمارا را در گروه بویایی چوبی آبزی عرضه کرد. عطر و ادکلن مردانه بولگاری آکوا آمارا از ترکیب آمیزه های چوبی آبزی و ترکیب اسانس های زیر به وجود آمده است.
اسانس اولیه: نارنگی ماندارین
اسانس میانی: آب دریا، بهار نارنج
اسانس پایه: نعناع هندی، صمغ کندر
علاقمندان به این عطر برای خرید عطر ادکلن بولگاری آکوا آمارا به فروشگاه عطر مراجعه کنند. عطرساز برجسته این ادکلن مردانه ژاک کاوالیه، نام داشت.




:: برچسب‌ها: بولگاری , فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن , خرید اینترنتی عطر , خرید اینترنتی عطر ,
تاریخ : شنبه 6 شهريور 1400
بازدید : 134
نویسنده : مدیر سایت

از چه زمان بچه‌ها می‌توانند از عطر و اسپری بدن استفاده کنند؟

پسرم هنوز وارد دوران بلوغ نشده است اما گاهی‌اوقات بدنش بو می‌گیرد. نمی‌دانم آیا زمان مناسب برای استفاده از اسپری بدن و عطر برای او رسیده است یا نه.

-- شاهین

وقتی بچه‌ها وارد دوران بلوغ می‌شوند، بدنشان بوی خاصی تولید می‌کند. بچه‌های مختلف در زمان‌های مختلف وارد دوران بلوغ می‌شوند اما این دوران برای پسر بچه‌ها به طور کلی بین ۹ تا ۱۴ سالگی شروع می‌شود.

اسپری‌های بدن و دئودورانت‌ها با پوشاندن بوی عرق آن را کم می‌کنند و ضدتعرق‌ها  هم تعرق بدن را متوقف کرده یا خشک می‌کنند. هیچ سن بخصوصی برای شروع استفاده از آنها برای بچه‌ها وجود ندارد اما باید دستورالعمل‌های روی آن محصول را مطالعه کنید. بعضی از آنها اگر شب‌ها استفاده شوند، تاثیر بهتری دارند و بعضی از آنها برای استفاده روز هستند.

و بد نیست که درمورد اصول بهداشت با پسرتان صحبت کنید. او را تشویق کنید عادت کند هر روز دوش بگیرد، علاوه‌براین، بهتر است بعد از فعالیت‌هایی که زیاد در آن عرق می‌کند، حتماً حمام کرده یا دوش بگیرد. از او بخواهید لباس‌ها، جوراب و لباس‌زیر تمیز بپوشد.

اگر پسرتان خودش نگران بوی بدن و عرق کردنش است، بهتر است با دکتر او صحبت کنید.

https://article.tebyan.net/UserArticle/AmpShow/808782



:: برچسب‌ها: عطر ,
تاریخ : شنبه 6 شهريور 1400
بازدید : 141
نویسنده : مدیر سایت

امروزه‌ مواد خوشبو كننده‌ بدن‌ انواع‌ گوناگونی‌ دارند كه‌ انتخاب‌ مناسب‌ و استفاده‌ صحیح‌ از آنها به‌ آگاهی‌ كافی‌ نیاز دارد. چهار گروه‌ عمده‌ این‌ مواد عبارت‌اند از:

EAU DE COLOGNE (ادوكلن)؛ با رایحه‌ ای‌ ضعیف‌ و قیمتی‌ نازل‌

EAU DE PERFUME ؛ با ماندگاری‌ كم‌ و حداقل‌ چربی‌

EAU DE TOILETTE ؛ مناسب‌ برای‌ محیط‌ كار

PERFUME ؛ با ماندگاری‌ زیاد و گرانقیمت‌


انتخاب‌ عطر

توجه‌ داشته‌ باشید كه‌ عطرها چند دقیقه‌ بعد از استعمال‌ بوی‌ متفاوتی‌ خواهند داشت. بنابراین‌ هنگام‌ خرید عطر، پس‌ از امتحان‌ كردن‌ آن، چند دقیقه‌ صبر كنید و بعد تصمیم‌ بگیرید. به‌ علاوه، عطرها بر پوست های‌ گوناگون‌ بوهای‌ متفاوت‌ دارند و ممكن‌ است‌ عطری‌ كه‌ بر پوست‌ شما خیلی‌ خوشبوست، روی‌ پوست‌ دوستتان‌ چندان‌ مناسب‌ نباشد.

هنگام‌ خرید عطر هیچ‌ گاه‌ بیش‌ از دو یا سه‌ نوع‌ را امتحان‌ نكنید تا بوها با هم‌ اشتباه‌ نشوند.


نگهداری‌ از عطر
هیچ‌ وقت‌ شیشه‌ عطر را در دمای‌ زیاد یا خیلی‌ كم‌ نگهداری‌ نكنید. در آن‌ را محكم‌ ببندید و دور از نور خورشید و در مكانی‌ تاریك‌ به‌ صورت‌ ایستاده‌ قرار دهید. توجه‌ داشته‌ باشید كه‌ با گذشت‌ زمان‌ رایحه‌ عطر تغییر می ‌كند و كمتر می‌ شود.


استفاده‌ از عطر

برخی‌ از مردم‌ به‌ عطر حساسیت‌ دارند و حتی‌ در بعضی‌ افراد رایحه‌ عطر موجب‌ سردرد می ‌شود. بنابراین‌ عطرهای‌ قوی‌ را در خارج‌ از محیط‌ كار استفاده‌ كنید. برای‌ جلوگیری‌ از ایجاد لك‌ روی‌ لباس‌ یا تغییر رنگ‌ جواهرات، از پاشیدن‌ عطر بر آنها بپرهیزید.
به‌ منظور ماندگاری‌ بیشتر یك‌ رایحه، همان‌ عطر را چند بار استفاده‌ كنید؛ در این‌ صورت‌ حدود شش‌ تا هشت‌ ساعت‌ بوی‌ آن‌ باقی‌ می‌ ماند.

عطر را همیشه‌ روی‌ پوست‌ در نقاطی‌ كه‌ نبض‌ دارد استفاده‌ كنید. به‌ علاوه، اگر آن‌ را روی‌ مچ‌ دست‌ زدید، مچ ها را به‌ هم‌ نمالید، زیرا این‌ كار موجب‌ كاهش‌ رایحه‌ عطر می‌ شود. پیش‌ از پوشیدن‌ لباس‌ صبر كنید تا عطر خشك‌ شود، چون‌ امكان‌ ایجاد لك‌ روی‌ لباس‌ وجود دارد. همچنین‌ هیچ‌ وقت‌ عطر را بر صورت‌ یا پشت‌ گوش ها نزنید، زیرا رایحه‌ كاملی‌ نخواهد داشت‌ و نیز سبب‌ خشكی‌ پوست‌ می‌ شود.

منبع: سروش بانوان

https://article.tebyan.net/24915/چه-بوی-خوبی-



:: برچسب‌ها: عطر , خرید عطر ,
تاریخ : شنبه 6 شهريور 1400
بازدید : 147
نویسنده : مدیر سایت

 دیگر وقت آن رسیده که سراغ عطرهای رایحه گرم، تلخ و حتی شیرین و تند بروید چون در هوای سرد، عطر گرم خیلی بیشتر می‌چسبد.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، دیگر وقت آن رسیده که سراغ عطرهای رایحه گرم، تلخ و حتی شیرین و تند بروید چون در هوای سرد، عطر گرم خیلی بیشتر می‌چسبد. ما برای این فصل عطرهایی با رایحه چوب صندل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. چوب صندل یکی از درختان بسیار خوشبویی است که در جنوب هند، سریلانکا، هاوایی، جزایر اقیانوس آرام جنوبی و استرالیا پیدا می‌شوند.

بررسی‌هایی نشان داده‌اند که بوییدن این رایحه در رفع پرخاشگری، ستیزه‌جویی، اضطراب و استرس تاثیر بسزایی دارد. خانم‌هایی که احیانا پس از زایمان دچار افسردگی شده‌اند، می‌توانند با استفاده از عطرهایی که رایحه چوب صندل دارند، این ناراحتی را از خود دور کنند. پس تا دیر نشده سراغ عطرهای پاییزی بروید.

به مرموزی یک جنگل

عطرهایی با رایحه چوب صندل


Jungle L"Elephant، متعلق به شرکت کنزو در سال 1996 تولید شده و با وجود زمان زیادی که از تولید این عطر می‌گذرد، هنوز از جایگاه خوبی برخوردار است. شما با این عطر مرموزی یک جنگل سرسبز را از آن خود می‌کنید. این ادکلن در یک اندازه و با حجم 100 میل و قیمتی حدود 220 هزار تومان است.

اصیل و فریبنده

عطرهایی با رایحه چوب صندل


Coco Noir ، از سری عطرهای لوکس کمپانی معروف شنل است که در سال 2012 به بازار روانه شده است. رایحه چوب صندل موجود در این عطر، حال شما را در یک عصر پاییزی دگرگون می‌کند. به علاوه آنکه ماندگاری زیاد و غلظت این عطر بر مزایای آن افزوده است. این عطر در دو اندازه و حجم 50 و 100 میل طراحی شده و قیمت آن حدود 500 هزار تومان است.

شرقی دلنشین

عطرهایی با رایحه چوب صندل


Lalique Le Parfum Red،  در سال 2005 توسط شرکت معتبر لالیک به بازار عرضه شد. این عطر یک رایحه شرقی دلنشین برگرفته از چوب صندل و وانیل دارد. این عطر تمام ویژگی‌های یک ادکلن مناسب پاییزی را دارد. قیمت این عطر حدود 130 هزار تومان است و در اندازه 100 میل در بازار است.

معجون رایحه ها

عطرهایی با رایحه چوب صندل


Arpege ، از شرکت لانوین عطر بی‌نظیری است که شما با داشتن آن، معجونی از عطرهای خوش و ماندگار را در اختیار خواهید داشت. این عطر گزینه بسیار مناسبی برای ماه‌های سرد به‌شمار می‌رود و در اندازه 100میل، مقرون‌به‌صرفه و حدود 190 هزار تومان است.

ملکه باشکوه

عطرهایی با رایحه چوب صندل


Safanad ، عطر مجللی است که توسط برند موفق مارلی در سال 2012 برای خانم‌ها طراحی شد. شما با این رایحه احساس یک ملکه را تجربه خواهید کرد. این عطر با رایحه باشکوهی که دارد هر کسی را برای معاشرت با شما جذب خواهد کرد . برای داشتن این عطر75میل  باید مبلغی حدود 440 هزار تومان کنار بگذارید.

شاهزاده اغواگر

عطرهایی با رایحه چوب صندل


Viva La Juicy Noir، عطری است که سال گذشته توسط شرکت Juicy به بازار آمد و با ظاهری بسیار زیبا خیلی زود طرفداران بسیاری را به خود جذب کرد. این عطر به‌عنوان شاهزاده‌ای اغواگر شناخته شده است و در بسته‌بندی 50 و 100 میل وجود دارد که قیمت  آن حدود 230 هزار تومان است./سیب سبز

https://article.tebyan.net/UserArticle/AmpShow/927242



:: برچسب‌ها: عطر گرم ,
تاریخ : شنبه 6 شهريور 1400
بازدید : 135
نویسنده : مدیر سایت

مارک برتر عطر زنانه + عکس


6.J’adore
اگرچه بطری آن ممکن است کمی عجیب بنظر برسد اما عطر بسیار دلپذیریست. کریستین دیو این عطر را مخصوص زنان امروزی و خانم هایی کمه اختیاج به تعریف ندارند خلق کرده. این عطر بین زنان پیر و جوان به یک اندازه محبوب است. رایحه زیبای رز سفید و بنفشه ازاین عطر استشمام میشود.

7. Eternity
Eternity

این عطر مناسب زنانی ست که ساعت ها کار میکنند و به محض اینکه فرصتی بیابند زمانشان را با معشوقشان سپری میکنند.رایحه آن مست کننده است. این همان بوی لذیذ است.

اترنیتی با سابقه و پیشرفته است شما خیلی زود متوجه میشوید که به آن عادت کرده اید.

 

8. Lovely Perfume
Lovely Perfume

این که سارا جسیکا پارکراین عطر را تحسین میکند باید ربای متقاعد کردن شما کافی باشد که الان برید بیرون و آن را بخرید. شیشه آن شیک و بویش هوس انگیز است و مخصوص زنان سکسی است.
بهترین از همه اینکه قیمتش بالا نیست و با خرید آن میتوانید ارکیده و اقاقیا را بدون پرداخت مبلغ زیادی بو کنید.

9. Armani Code Pour Femme
Armani Code Pour Femme

اکرچه قیمت آن کمی بالاست اما ارزشش را دارد.

این عطر شما را با رایحه ای از عسل و پرتقال تحت تاثیر قرار میدهد.
اگر میخواهید یک عطر برای مادر و یا خواهرتان بخرید ولی نمیدانید چکار بالید کنید این را انتخاب کنید. شیشه آن نیز زیباست.
10.Armani Diamonds
Armani Diamonds

سری عطرهای دایموندزر مسحورکننده هستند. اگر خود را بسیار اغوا کننده میدانید باید با آرمانی دایموندز نشاخته شوید. این عطرذ توجه همه را به شما جلب کرده و سبب میشود در خاطر ها بمانید واین یک حقیقت است.
تهیه و ترجمه :گروه سبک زندگی سیمرغ -

 

https://article.tebyan.net/UserArticle/AmpShow/482304



:: برچسب‌ها: عطر , ادکلن , عطر زنانه ,
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1400
بازدید : 152
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن مردانه آمواج جوبیلیشن مردانه (آمواژ یوبیلشن)

ادکلن مردانه آمواج جوبیلیشن مردانه (آمواژ یوبیلشن) یکی از عطرهای محبوب و پرفروش برند آمواج است. آمواج جوبیلیشن مردانه در 2008 از عمان به بازار عطرهای گرم مردانه معرفی و عرضه شد.
کمپانی آمواج برای خلق رایحه این ادکلن اصل مردانه از آمیزه های متفاوتی استفاده کرد. چیده شدن انواع روایح شرقی فوژه در کنار یکدیگر و خلق رایحه محشر و دلنواز. آمواج جوبیلیشن مردانه (آمواژ یوبیلشن) در همان ابتدا با روایح پرتقال، گشنیز، لابدانیوم، ترخون، توت سیاه در نت اولیه عطر آغاز می شود. در نت میانی به روایح رز، دارچین، ادویه گل میخک، عسل، ارکیده، چوب گایاک، برگ خشک برگبو، تخم کرفس می رسد و در نت پایانی با روایح مشک، کهربا، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، سدر، صمغ درختچه مر، اوپوپوناکس، عود، گل جاوید خاتمه می یابد و رایحه ای بینظیر و خارق العاده را خلق می کند. برای خرید عطر ادکلن مردانه آمواج جوبیلیشن مردانه (آمواژ یوبیلشن) به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کرده و یک خرید اینترنتی و امن را تجربه کنید.

ادکلن مردانه آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود)

عطر مردانه آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود)  تولید کشور عمان و محصول سال 2012 است. آمواج برند صاحب عطر، آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) را در گروه بویایی شرقی چوبی عرضه کرد. ادکلن برند مردانه آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) از ترکیب آمیزه های شرقی چوبی بسیار معطر و خوشبوی ترنج، فلفل، پونه کوهی در نت اولیه عطر، کهربا، لابدانیوم، روایح دودی، اوپوپوناکس در نت میانی و نعناع هندی، چوب صندل سفید، چرم، عود در نت پایانی عطر به وجود آمده است. علاقمندان به این عطر برای خرید آنلاین عطر آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) به فروشگاه عطر مراجعه کنند. عطرساز برجسته این ادکلن مردانه، نام داشت.

ادو پرفیوم مردانه آمواج رفلکشن مردانه (آمواژ ریفلکشن)

عطر آمواج رفلکشن مردانه (آمواژ ریفلکشن) محصول کمپانی عمانی آمواج است. آمواج رفلکشن مردانه - آمواژ ریفلکشن در سال 2007 به بازار عطرهای معتدل وچهارفصل مردانه معرفی شد. آمواج این ادکلن اورجینال را از ترکیب آمیزه های بسیار لطیف چوبی گلی مُشکی خلق کرد. ترکیب بسیار خارق العاده و جذاب از اسانس های معطر رز، رزماری، فلفل قرمز شیرین و بهار نارنج، ریشه زنبق، یاس و نعناع هندی، خس خس، سدر، چوب صندل سفید در کنار یکدیگر. خرید عطر اورجینال مردانه آمواج رفلکشن مردانه (آمواژ ریفلکشن) تنها از فروشگاه اینترنتی ادکلن اورجینال امن و مطمئن توصیه می شود.

عطر مردانه آمواج اپیک مردانه (آمواژ ایپیک)

عطر مردانه آمواج اپیک مردانه (آمواژ ایپیک) محصول کشور عمان در سال 2008 است. آمواج برند تولید کننده این عطر، آمواج اپیک مردانه (آمواژ ایپیک) را در گروه بویایی شرقی چوبی عرضه کرد. ادکلن مردانه آمواج اپیک مردانه (آمواژ ایپیک) از ترکیب آمیزه های شرقی چوبی بسیار معطر و خوشبوی هل، زیره، جوز، فلفل صورتی، زعفران، صمغ کندر در نت اولیه عطر، شمعدانی، صمغ درختچه مر در نت میانی و مشک، نعناع هندی، سدر، چوب صندل سفید، چرم، روایح دودی، عود، بوته وحشی جاوی، فیبر بیدستران در نت پایانی عطر به وجود آمده است. علاقمندان به این عطر برای خرید آنلاین ادکلن آمواج اپیک مردانه (آمواژ ایپیک) به فروشگاه عطر مراجعه کنند. عطرساز برجسته این عطر مردانه راندا هممی، نام داشت.

آمواج ممویر ( آمواژ )

آمواج عطر مردانه آمواج ممویر ( آمواژ ) را در دسته عطرهای گرم و معطر طبقه بندی و منتشر کرد. این عطر محصول سال 2010  عمان است. خرید اینترنتی ادکلن آمواج ممویر ( آمواژ ) را به شما توصیه می کنیم. ادکلن مردانه آمواج ممویر ( آمواژ ) از کنار هم قرار دادن اسانس های نعناع، ریحان، خاراگوش و رز، اسطوخودوس، روایح دودی و مشک، کهربا، وانیل، خزه درخت بلوط، خس خس، چوب صندل سفید، چرم، تنباکو، چوب گایاک به وجود آمده است. قیمت روز ادکلن آمواج ممویر ( آمواژ ) را با کلیک بر روی نام عطر مشاهده کنید.

ادو پرفیوم مردانه آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود)

ادو پرفیوم مردانه آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) یکی دیگر از عطرهای برتر و پرفروش برند آمواج است و به کشور عمان تعلق دارد. آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) در 2012 به بازار عطرهای گرم مردانه معرفی و عرضه شد.
عطرسازهای مجموعه تولید عطر آمواج برای خلق رایحه این عطر و ادکلن مردانه از آمیزه های متفاوتی استفاده کرد. چیده شدن انواع روایح شرقی چوبی در کنار یکدیگر و خلق رایحه محشر و دلنواز. آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) در همان ابتدا با روایح ترنج، فلفل، پونه کوهی در نت اولیه عطر آغاز می شود. در نت میانی به روایح کهربا، لابدانیوم، روایح دودی، اوپوپوناکس می رسد و در نت پایانی با روایح نعناع هندی، چوب صندل سفید، چرم، عود خاتمه می یابد و رایحه ای بینظیر و خارق العاده را خلق می کند. برای خرید اینترنتی عطر و ادکلن مردانه آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کرده و یک خرید اینترنتی و امن را تجربه کنید.




:: برچسب‌ها: آمواج , آمواژ , عطر , ادکلن , عطر مردانه , ادکلن مردانه , فروشگاه عطر , خرید آنلاین عطر ,
به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com