ادکلن اصل مردانه جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 27 بهمن 1400
بازدید : 124
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن اصل مردانه جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم


عطر مردانه جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم از برند جیونچی محصول کشور فرانسه است. این عطر بسیار خوشبو از برند جیونچی در سال 2018 به بازار عطرهای مردانه عرضه شد. ادکلن اصل جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم بعد از عرضه به بازارهای جهانی سهم فروش و محبوبیت زیادی به دست آورد.
رایحه قوی و خوشبوی عطر از مجموعه عناصر طبیعی و شگفت انگیزی خلق شده است که در ادامه به شرح مشخصات بویایی عطر می پردازیم. جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم از نظر بویایی در دسته عطرهای چوبی معطر قرار گرفته و دسته بندی می شود. عطرهای با بوی چوبی معطر بسیار خوشبو و پرطرفدار هستند. ناتالی لارسن، الیور کرسپ از عطار های بسیار پرتوان و مشهور در حوزه عطر و ادکلن است. همانطور که می دانید، خیلی از عطربازان زمان خرید یک عطر به یکی از ویژگی هایی که بسیار اهمیت می دهند، نام عطرساز آن عطر است. ناتالی لارسن، الیور کرسپ هم در میان عطرسازان در سرتاسر جهان شهرت جهانی دارد و عطرهای آن، همیشه از جمله معروف ترین و مشهور ترین عطرها بوده و هست.
اسانس های تشکیل دهنده جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم:
اولین بویی که بعد از اولین اسپری عطر احساس می شود ترکیبی از اسانس های ترنج ، اسطوخودوس ، فلفل هستند. خط بویی کمی تند و تیز که پس از افشانده شدن در فضا طنین انداز شده و بعد از گذشت دقایقی کم کم محو و دیگر احساس نمی شوند. دومین بو مربوط به اسانس های ثانویه عطر است. ترکیبی خارق العاده از ریشه زنبق، دارچین ، ادویه گل میخک ، اسانس های نت میانی عطر هستند. این اسانس ها بعد از پخش در هوا، مدت زمان بیشتری می مانند. اسانس های نت پایانی، زمان بیشتری می مانند. این اسانس ها که ترکیبی از دانه تونکا ، لوبان ، وانیل ، نعناع هندی ، بلسان کلمبیایی هستند، بعد از افشاندن خط بویی ماندگار تر از خود به جا می گذارند.
بر روی خرید عطر اصل مردانه کلیک کنید و انواع عطر و ادکلن های مردانه در برندهای متفاوت با قیمت های متنوع ارزان و گران را مشاهده کنید.
در فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن عطرافشان، عطر ادکلن های زنانه و مردانه متنوع هستند. با کلیک بر روی هر کدام از عطرها مشخصات کامل و نظرات کاربران در مورد آن عطر قابل مشاهده است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com