ادکلن زنانه گوچی فلورا گورجس گاردنیا ادو پرفیوم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 27 بهمن 1400
بازدید : 117
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن زنانه گوچی فلورا گورجس گاردنیا ادو پرفیوم


برند گوچی از برندهای مطرح در حوزه تولید عطر و ادکلن است. این برند در سال 2021 ادکلن اصل گوچی فلورا گورجس گاردنیا ادو پرفیوم را معرفی و عرضه کرد. اکثر عطرهای تولیدی برند گوچی علاوه بر بوی خوش و ماندگار، از طراحی شکیل و زیبایی برخوردارند.
گوچی کمپانی متعلق به ایتالیا است. گوچی فلورا گورجس گاردنیا ادو پرفیوم Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum از کنار هم قرار گرفتن اسانس های متنوع ساخته شده است. این اسانس ها جزئی از گروه بویایی رایحه های گلی هستند. عطرسازان این عطر، از عطاران خلاق و خوش ذوق صنعت عطر هستند که این عطر را ساختند.
عطرها از کنار هم چیده شدن اسانس های متنوعی به وجود آمدند. اسانس اولیه عطر شامل رایحه های شکوفه گلابی هستند. این رایحه ها آشکار و بعد از دقایقی از بین می روند. اسانس میانی عطر شامل اسانس های مختلفی مثل یاس، گاردنیای یاسمنی است. رایحه های نت پایانی شامل اسانس های نعناع هندی ، شکر قهوه‌ای است.
برای خرید ادکلن زنانه گوچی فلورا گورجس گاردنیا ادو پرفیوم به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کنید. در این فروشگاه عطر شاهد تنوع فوق العادی ای از انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت خواهید بود. با کلیک بر روی گوچی فلورا گورجس گاردنیا ادو پرفیوم مشخصات کامل عطر به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com