ادکلن اصل مردانه تروساردی رایفلسو (ریفلسو) بلو وایب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 27 بهمن 1400
بازدید : 148
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن اصل مردانه تروساردی رایفلسو (ریفلسو) بلو وایب


برند تروساردی ادکلن تروساردی رایفلسو (ریفلسو) بلو وایب را در سال 2019 به بازار عطر و ادکلن جهانی معرفی و عرضه کرد. ادکلن های برند تروساردی همواره جزء محبوب ترین و پرفروشترین عطرهای عطر فروشی های سراسر جهان بوده است.
تروساردی در ایتالیا ثبت شده است و عطرهای آن با نام این کشور عرضه می شود. اگر از طرفداران عطرهای ساخت ایتالیا هستید، تروساردی رایفلسو (ریفلسو) بلو وایب می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در Riflesso Blue Vibe از اسانس هایی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در گروه بویایی شرقی چوبی قرار داده است. ورونیک نیبرگ از عطاران برتر عطرسازی در ساخت رایحه بینظیر این عطر سهیم است.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های یوزو ، رام (نوشیدنی) استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل روایح شمعدانی ، گیاه درمنه، فندق هستند. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. چرم ، تنباکو ، چوب عنبر از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای خرید عطر اورجینال مردانه تروساردی رایفلسو (ریفلسو) بلو وایب به فروشگاه عطر مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی تروساردی رایفلسو (ریفلسو) بلو وایب کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com