عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 17 ارديبهشت 1403
بازدید : 0
نویسنده : مدیر سایت

عطر و ادکلن کالوین کلین بی


کمپانی کالوین کلین در سال 1996 این عطر و ادکلن مردانه - زنانه را با نام کالوین کلین بی معرفی و به بازار عطر عرضه کرد. صاحب امتیاز این عطر کالوین کلین است.
عطر های این کمپانی ساخت کشور ایالات متحده هستند.
عطرها ترکیبی از آمیزه های متفاوت هستند که در کنار هم بوی نهایی عطر را می سازند. در ادامه این مقاله به بررسی اسانس های این عطر مردانه - زنانه می پردازیم:
کالوین کلین بی در گروه بویایی گلی چوبی مُشکی دسته بندی می شود. این گروه بویایی شامل اسانس های متنوعی است.
رنه مورگنتالر از متخصصین عطرسازی است و رایحه بینظیر این عطر را ساخته است. این عطر مردانه - زنانه خنک است.
نت های سازنده عطر:
عطرها ترکیبی از مواد طبیعی و معطر در سه نت اولیه، میانی و پایانی هستند.
نت اولیه عطر شامل ترکیبات زیر است:
بوی حاصل از ترکیب آمیزه های نت اولیه عطر، در اولین لحظه افشاندن عطر بروز می کنند. این بوی خوش حاصل ترکیب اسانس های ترنج ، نارنگی ماندارین، اسطوخودوس ، ترکیبات سبز ، نعناع ، سرو کوهی هستند.
نت میانی عطر شامل ترکیبات زیر است:
بوی حاصل از ترکیب آمیزه های نت میانی عطر، بعد از نت های اولیه بروز می کنند. عطر و بوی نت میانی حاصل ترکیب اسانس های فریزیا ، یاس، ارکیده ، مگنولیا ، هلو ، علف هستند.
نت پایانی عطر شامل ترکیبات زیر است:
نت پایانی عطر شامل رایحه های مشک ، کهربا، وانیل ، سدر ، چوب صندل سفید ، صمغ گیاهی هستند. این اسانس ها مدت زمان بیشتری باقی مانده و خط بوی بینظیری را به جا می گذارند.
برای اطلاع از قیمت ادکلن بر روی لینک مربوطه کلیک کنید و از اطلاعات کامل انواع عطر و ادکلن ها مطلع شوید و برای خرید انواع عطر بر روی خرید آنلاین عطر اورجینال کلیک کنید.


تاریخ : دو شنبه 17 ارديبهشت 1403
بازدید : 0
نویسنده : مدیر سایت

عطر اصل جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو (جورجیو آرمانی آکوا پروفوم)


عطری که اکنون قصد معرفی آن را داریم، عطری بینظیر و محصول کمپانی جیورجیو آرمانی است و در سال 2015 معرفی شد. این عطر اورجینال مردانه  جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفوموآکوا پروفوم نام دارد. این عطر اورجینال از محصولات برند جیورجیو آرمانی است.
عطر های این کمپانی ساخت کشور ایتالیا هستند.
ترکیبات متفاوتی برای خلق این اثر هنرمندانه در کنار هم گرد آمده اند و هر کدام از آنها نقش بسزایی در بینظیری رایحه آن داشته اند. در ادامه به معرفی مشخصات رایحه ای این عطر خواهیم پرداخت.
جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو (جورجیو آرمانی آکوا پروفوم) در دسته بویایی معطر آبزی دسته بندی می شود. این گروه بویایی شامل اسانس های متنوعی است.
آلبرتو موریلاس خالق رایحه ماندگار جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو (جورجیو آرمانی آکوا پروفوم) است. این عطر مردانه خنک است.
مشخصات رایحه عطر:
برخی عطرها نت نتی و برخی سه نتی هستند. اما اغلب عطرهای اصل و برند، از سه نت اولیه، میانی و پایه ساخته شده اند.
نت اولیه عطر شامل ترکیبات زیر است:
بوی خوشبو و معطر حاصل از ترکیب آمیزه های نت اولیه عطر، در اولین لحظه افشاندن عطر بروز می کنند. این بوی خوش حاصل ترکیب اسانس های ترنج ، آب دریا هستند.
نت میانی عطر شامل ترکیبات زیر است:
بعد از خودنمایی نت اولیه، نوبت به نت میانی می رسد. بعد از نت های اولیه بروز می کنند. عطر و بوی نت میانی حاصل ترکیب اسانس های سالویا ، شمعدانی ، رزماری هستند.
نت پایانی عطر شامل ترکیبات زیر است:
نت پایانی عطر شامل رایحه های نعناع هندی ، روایح دودی هستند. این اسانس ها مدت زمان بیشتری باقی مانده و خط بوی بینظیری را به جا می گذارند.
برای اطلاع از قیمت ادکلن بر روی لینک مربوطه کلیک کنید و از اطلاعات کامل انواع عطر و ادکلن ها مطلع شوید و برای خرید انواع عطر بر روی خرید عطر کلیک کنید.


تاریخ : دو شنبه 17 ارديبهشت 1403
بازدید : 0
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن برند مردانه بنتلی اینتنس ادو پرفیوم


این ادکلن مردانه رایحه های شرقی ادویه ای دارد.
ناتالی لارسن عطار این عطر است.
عطر و ادکلن مردانه بنتلی اینتنس ادو پرفیوم یکی از محصولات خوب برند بنتلی در سال 2013 است و بوی بسیار مطلوبی دارد. برای خرید عطر Bentley Intense EDP بر روی اسم آن در همین مطلب کلیک کنید و وارد معتبرترین فروشگاه عطر در ایران شوید.
اسانس های موجود در نت اولیه، میانی و پایه عطر بنتلی اینتنس ادو پرفیوم به صورت زیر است:

اسانس اولیه:
ترنج ، فلفل ، برگ خشک برگبو
اسانس میانی:
شمعدانی ، دارچین ، روایح چوبی، سالویا اسکلاریا
اسانس پایه:
لوبان ، نعناع هندی ، سدر ، چرم ، روایح دودی
کشور مبدا برند:
انگلستان
طبیعت عطر: عطر مردانه گرم است.
با کلیک بر روی قیمت عطر انواع پرفیوم ها را مشاهده کنید.
با کلیک بر روی بنتلی اینتنسمشخصات کامل و قیمت این عطر را مشاهده کنید.


تاریخ : دو شنبه 17 ارديبهشت 1403
بازدید : 0
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن مردانه تق هرمس پرفیوم (تغ دی هغمس پارفوم)


عطر و ادکلن مردانه تق هرمس پرفیوم (تغ دی هغمس پارفوم) عطری از برند مشهور هرمس از کشور فرانسه است. هرمس این عطرمردانه را در سال 2009 به بازار عطرهای معتدل معرفی کرد. عطر اصل تق هرمسبعد از عرضه به بازارهای جهانی، به قفسه عطرهای محبوب و پرطرفدار راه یافت و بسیار مشهور شد.
ترکیبی از آمیزه های چوبی چایپر متفاوت و بسیار معطر در کنار هم عطری مردانه بسیار شیک و خوشبو را رقم زده اند. در ادامه به معرفی بهترین آنها خواهیم پرداخت.
عطر تق هرمس پرفیوم (تغ دی هغمس پارفوم) در رده عطرهای چوبی چایپر دسته بندی می شود. چوبی چایپر در میان عطرهای مردانه جزء پرفروش ها و پرطرفدارها هستند. عطار این عطر ژان کلود النا است. نام عطار یک عطر از مشخصات مهم در زمان خرید عطر است. بنابراین دقت کافی را داشته باشید. ژان کلود النا هم در میان عطاران جهان جزء بهترین هاست.
بررسی اسانس های تشکیل دهنده تق هرمس پرفیوم (تغ دی هغمس پارفوم):
اگر رد بوی رایحه را دنبال کنید، ملاحظه خواهید کرده که بعد از اسپری اولین پاف از عطر، اولین بویی که احساس می شود، مجموعه ای از اسانس های پرتقال، گریپ فروت هستند. این بوی نسبتاً قوی و با ردی تند هستند. بعد از گذشت دقایقی کم کم محو و ناپدید می شود. بعد کم کم بویی ملایم تر احساس می شود، که مربوط به اسانس های میانی عطر هستند. ترکیب آمیزه های سنگ آتشزنه نت میانی عطر را تشکیل می دهند. بوی حاصل از ترکیب اسانس های میانی عطر، بعد از بروز، مدت بیشتری در فضا ماندگار می شوند. آخرین نت، اسانس های نت پایانی هستند. این اسانس ها زمان بیشتری می مانند. در نت پایانی این عطر با ترکیبی از آمیزه های لوبان ، خزه درخت بلوط ، روایح چوبی روبرو هستیم.
طبیعت عطر:
تق هرمس پرفیوم (تغ دی هغمس پارفوم) یک عطر معتدل است.
برای خرید عطر، بر روی قیمت عطر مردانه کلیک کنید و انواع ادکلن های مردانه از انواع برندهای ارزان قیمت تا عطرهای نیش گران قیمت را مشاهده کنید. در فروشگاه عطر عطرافشان، می توانید، انواع عطرها در برندهای متفاوت را مشاهده کنید.


تاریخ : دو شنبه 17 ارديبهشت 1403
بازدید : 0
نویسنده : مدیر سایت

عطر اصل مردانه دیور ساوج (کریستین دیور ساواج)


نام و مشخصات عطر:
در سال 2015 ادکلن بسیار خوشبوی دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) ساخته و به برترین عطر فروشی های سراسر جهان راه یافت. سازنده این عطر خارق العاده مردانه از عطاران برند دیور است که بسیار حاذق و توانمند است. این ادکلن برند بعد از عرضه به بازار عطر، محبوبیت زیادی کسب کرد.
عطر اصل مردانه دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) ساخت فرانسه است. فرانسوا دماشی عطار هنرمند این عطر است.
مشخصات نت های بویایی عطر:
این عطر محبوب اسانس های مختلفی دارد که هر کدام نقشی بسزا در بوی خوش آن ایفا می کنند. دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) Dior Sauvage از کنار هم چیده شدن آمیزه های بسیار خوشبوی مرکباتی معطر به وجود آمده است.
اسانس اولیه عطر:
ترنج ، فلفل
اسانس میانی عطر:
نعناع هندی ، اسطوخودوس ، خس خس ، شمعدانی ، لامی ، فلفل صورتی ، فلفل سیچوان
اسانس پایه عطر:
سدر ، لابدانیوم، آمبروکسان
دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) از عطرهای معتدل و فوق العاده مردانه جذاب است.
برای خرید عطر مردانه مختلف انواع شرکت ها و برندها به فروشگاه عطر عطرافشان مراجعه کنید و انواع پرفیوم، ادو پرفیوم، ادوکلن یا ... را خرید کنید. برای مشاهده مشخصات کاملتر محصول یا قیمت بر روی دیور ساواج   ساواج کلیک کنید.


تاریخ : دو شنبه 17 ارديبهشت 1403
بازدید : 0
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن اصل مردانه آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود)


آمواج ادکلن اورجینال آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) را در سال 2012 به بازار عطر و ادکلن معرفی کرد. عطرهای این برند آمواج همواره جزء برترین و پرطرفدارترین و پرفروش ترین عطرهای برندهای مطرح در سرتاسر جهان بوده است.
این برند مطرح یک برند ثبت شده در عمان است. اگر از طرفداران عطرهای ساخت عمان هستید، آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. در آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) اسانس هایی قرار دارند که در گروه شرقی چوبی هستند. آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) از عطرهای گرم و فوق العاده جذاب است و انتخاب بسیار مناسبی برای شیک پوشان است. عطرساز این عطر، از عطاران بسیار مهم در عرصه عطرسازی است که این عطر را ساخت.
برای خلق رایحه نت اولیه عطر از اسانس های ترنج ، فلفل ، پونه کوهی استفاده شده است. این روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل رایحه های کهربا، لابدانیوم، روایح دودی، اوپوپوناکس است. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، چرم ، عود از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای خرید ادکلن مردانه آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) به فروشگاه عطر مراجعه کنید و تنوع فوق العاده ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی آمواج اینترلود  آمواژ اینترلود کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.


تاریخ : دو شنبه 17 ارديبهشت 1403
بازدید : 0
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن اصل مردانه دیور هوم اینتنس


در سال 2007 ادکلن بسیار خوشبوی دیور هوم اینتنس ساخته و به برترین عطر فروشی های سراسر جهان راه یافت. سازنده این عطر خارق العاده مردانه از عطاران برند دیور است که بسیار حاذق و توانمند است. این ادکلن بعد از عرضه به بازار عطر، محبوبیت زیادی کسب کرد.
عطر و ادکلن مردانه دیور هوم اینتنس ساخت فرانسه است. این عطر محبوب اسانس های متنوع و جذابی دارد که هر کدام نقشی بسزا در بوی خوش آن ایفا می کنند. دیور هوم اینتنس Dior Homme Intense از کنار هم چیده شدن آمیزه های بسیار خوشبو و شیک و ماندگار چوبی گلی مُشکی به وجود آمده است. فرانسوا دماشی بر روی خلق رایحه بینظیر عطر کار کردند. عناصر کمیاب، خاص و بینظیری رایحه این عطر را خلق کردند.
اسانس های تشکیل دهنده عطر:
اسانس اولیه عطر:
کهربا، وانیل ، خس خس ، سدر ، زنبق
دیور هوم اینتنس از عطرهای گرم و فوق العاده مردانه جذاب است.
برای قیمت ادکلن مردانه مختلف تولید شده توسط کمپانی های مختلف به فروشگاه عطر عطرافشان مراجعه کنید و انواع پرفیوم، ادو پرفیوم، ادوکلن یا ... را خرید کنید. برای مشاهده مشخصات کاملتر محصول یا قیمت بر روی دیور هوم اینتنس کلیک کنید.


تاریخ : دو شنبه 17 ارديبهشت 1403
بازدید : 0
نویسنده : مدیر سایت

عطر اورجینال لالیک انکر نویر (لالیک مشکی)


عطری که اکنون قصد معرفی آن را داریم، عطری بینظیر و محصول کمپانی لالیک است و در سال 2006 معرفی شد. این عطر و ادکلن مردانه انکر نویر لالیک مشکینام دارد. این ادکلن اورجینال از محصولات برند لالیک است.
عطر های این کمپانی ساخت کشور فرانسه هستند.
ترکیبات متفاوتی برای خلق این اثر هنرمندانه در کنار هم گرد آمده اند و هر کدام از آنها نقش بسزایی در بینظیری رایحه آن داشته اند. در ادامه به معرفی مشخصات رایحه ای این عطر خواهیم پرداخت.
لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) در دسته بویایی چوبی معطر دسته بندی می شود. این گروه بویایی شامل اسانس های متنوعی است.
ناتالی لارسن خالق رایحه ماندگار لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) است. این عطر مردانه گرم است.
مشخصات رایحه عطر:
برخی عطرها نت نتی و برخی سه نتی هستند. اما اغلب عطرهای اصل و برند، از سه نت اولیه، میانی و پایه ساخته شده اند.
نت اولیه عطر شامل ترکیبات زیر است:
بوی خوشبو و معطر حاصل از ترکیب آمیزه های نت اولیه عطر، در اولین لحظه افشاندن عطر بروز می کنند. این بوی خوش حاصل ترکیب اسانس های سرو هستند.
نت میانی عطر شامل ترکیبات زیر است:
بعد از خودنمایی نت اولیه، نوبت به نت میانی می رسد. بعد از نت های اولیه بروز می کنند. عطر و بوی نت میانی حاصل ترکیب اسانس های خس خس هستند.
نت پایانی عطر شامل ترکیبات زیر است:
نت پایانی عطر شامل رایحه های مشک ، چوب کشمیر هستند. این اسانس ها مدت زمان بیشتری باقی مانده و خط بوی بینظیری را به جا می گذارند.
برای اطلاع از قیمت عطر بر روی لینک مربوطه کلیک کنید و از اطلاعات کامل انواع عطر و ادکلن ها مطلع شوید و برای خرید انواع عطر بر روی خرید عطر کلیک کنید.


تاریخ : دو شنبه 17 ارديبهشت 1403
بازدید : 0
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن مردانه آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه


این ادکلن مردانه رایحه های چوبی ادویه ای دارد.

عطر مردانه آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه یکی از محصولات خوب برند آرماف در سال 2015 است و بوی بسیار مطلوبی دارد. برای خرید عطر Club de Nuit Intense for men بر روی اسم آن در همین مطلب کلیک کنید و وارد معتبرترین فروشگاه عطر در ایران شوید.
اسانس های موجود در نت اولیه، میانی و پایه عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه به صورت زیر است:

اسانس اولیه:
ترنج ، لیمو ترش، سیب ، انگور فرنگی سیاه، آناناس
اسانس میانی:
رز ، یاس، چوب درخت قان
اسانس پایه:
مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، عنبر

طبیعت عطر: عطر مردانه خنک است.
با کلیک بر روی قیمت ادکلن انواع پرفیوم ها را مشاهده کنید.
با کلیک بر روی آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه مشخصات کامل و قیمت این عطر را مشاهده کنید.


تاریخ : دو شنبه 17 ارديبهشت 1403
بازدید : 0
نویسنده : مدیر سایت

عطر اصل مردانه کرید اونتوس مردانه


این عطر مردانه محصول برند کرید مختص طرفداران این برند در سال {year}} توسط خالق خود اولیویه کرید سیکس جنریشن، اروین کرید سون جنریشن، ژان کریستوف هری معرفی شد. جهت مشاهده خرید عطر مردانه Aventus و مطالعه ویژگی های کامل عطر بر روی نام عطر کلیک کنید.
کرید اونتوس مردانه از کنار هم چیده شدن آمیزه های بسیار خوشبوی چایپر میوه ای در کنار هم به وجود آمده اند. این آمیزه ها به شرح زیر است:
نت ابتدایی:
ترنج ، سیب ، انگور فرنگی سیاه، آناناس اسانس های ترکیب شده در نت اولیه عطر هستند.
نت میانی:
رز ، نعناع هندی ، یاس، چوب درخت قان از اسانس های نت میانی عطر هستند.
نت پایانی:
مشک ، وانیل ، خزه درخت بلوط ، عنبر اسانس های ترکیب شده در نت پایانی عطر هستند.
عطر مردانه از فرانسه طبع خنک دارد.
برای اطلاع از قیمت عطرها بر روی لینک قیمت روز ادکلن کلیک کنید و مشخصات انواع عطرها را با هم مقایسه کنید.
برای دیدن مشخصات کامل یا قیمت عطر کرید اونتوس مردانه، بر روی کرید اونتوس مردانه اونتوس کلیک کنید.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com