ترفندهایی برای خوشبو کردن لباس هایتان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 30 مهر 1400
بازدید : 124
نویسنده : مدیر سایت

برای این که لباس هایمان بوی خوبی دهد همیشه باید از ادکلن و اسپری استفاده کنیم ؟ بوی خوبی که از باز کردن کمد لباس به مشام مان می رسد، همیشه بوی ادکلن و اسپری نیست. پس چطور می توان همیشه لباس های خوشبو پوشید ؟

عطر و بوی خوب نکته ی مهمی در ظاهر شما می باشد و بوی خوبی که از لباس تان به مشام طرف مقابل می رسد به تصویری که از شما در ذهن او باقی می ماند، کمک خواهد کرد. بوی خوب لباس تان مخاطب را به وجد می آورد و یک زبان ارتباطی است و نباید اهمیت آن را دست کم گرفت.

هدف گذاری برای موفقیت

اما برای این که لباس هایمان بوی خوبی دهد همیشه باید از ادکلن و اسپری استفاده کنیم ؟ بوی خوبی که از باز کردن کمد لباس به مشام مان می رسد، همیشه بوی ادکلن و اسپری نیست. پس چطور می توان همیشه لباس های خوشبو پوشید ؟

قرار دادن یک قالب صابون نو در کمد لباس

صابون های عطری بوی خیلی خوبی دارند و خیلی خوشایند است که لباسهایتان چنین بویی را بدهد. برای این که لباس هایتان بوی خوب و مطبوع صابون را بگیرد باید یک قالب صابون را بدون این که از بسته بندی خارج کنید در کمد لباس تان قرار دهید. البته چند خراش به بسته بندی وارد کنید تا بوی خوب آن خارج شود. بعد از مدتی خواهید دید که لباس هایتان بوی خوب صابون را می دهد.

از اسانس های خوشبو استفاده کنید

یکی از مواردی که می تواند لباس هایتان را خوشبو کند، استفاده از اسانس های خوشبو می باشد. بوی مورد علاقه تان را پیدا کنید و 10-15 قطره از این اسانس را در شیشه بریزید و در گوشه ای از کمد لباس تان قرار دهید. اسانس خوشبو همانند صابون بوی خوبی به لباس هایتان می دهد.

گیاهان طبیعی و خوشبو را خشک کنید

گیاهان طبیعی و خوش بو را خشک کنید و در یک شیشه بریزید و در گوشه ای از کمدتان قرار دهید. این روش نسبت به روش های قبلی آسان تر و کم هزینه تر است و فقط لازم است گیاه خوشبوی مورد علاقه تان را پیدا و خشک کنید.

منبع: تبیان

 





:: برچسب‌ها: عطر , ادکلن ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com